Supporttekniker inom helpdesk och firstline

Premier Service Sverige AB / Supportteknikerjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Premier Service Sverige AB i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige

Företagsinformation
Premier är ett bolag som har varit verksamt sedan 1993 och vårt mål har sedan starten varit att erbjuda våra kunder bästa möjliga service. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder flexibla bemanningslösningar vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma anställningvillkor som våra kunders anställda genom kollektivavtal.
Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher
vilket gör att du utvecklar din kompetens som gör dig till en mer attraktiv medarbetare.

Tjänstebeskrivning
Vi söker en supporttekniker till vår uthyrningsverksamhet som ska arbeta hos vår kund i Vänersborg. Att arbeta som supporttekniker innebär att ansvara och ta emot och registrera inkommande ärenden i kundens ärendehanteringssystem. Ansvara för att kategorisera och prioritera ärenden, självständigt göra en första felsökning. Ansvara för den dagliga driften fungerar samt ge användarstöd till kunder vid IT-frågor, ansvara för felsökning samt bästa åtgärd av fel. Utföra installationer av datorer och programvara, göra felsökning, underhåll och service samt teknisk support av hårdvara och programvara. Administrera standardsystem.

Kvalifikationer
Du söm söker till denna tjänst har gymnasieutbildning med IT-inriktning, eller eftergymnasial utbildning med IT-inriktning.
Vi ser att du har sidor som serviceinriktad, stort teknikintresse, social och tycker om att jobba med människor. Du är en problemlösande och ihärdig person- du ger dig inte utan att hitta och lösa felet. Vi ser att du har minst 1 års arbetslivserfarenhet av arbete inom IT-support, helpdesk eller liknande. Du har arbetat med felsökning av PC, kringutrustning och nätverkskommunikation. Du talar och skriver svenska och engelska mycket väl.

Vi kommer att arbeta löpande med ansökingar och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatumet är slut.
Vi ser fram emot din ansökan!


Krav
Körkort B
Egen bil

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-05-04

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-01
Ange följande referens när du ansöker: 1825
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marianne Johansson

Företag
Premier Service Sverige AB

Adress
Premier Service Sverige AB
Torggatan 5
46134 Trollhättan

Kontorsadress
Torggatan 5

Jobbnummer
4126009

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Premier Service Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Premier Service Sverige AB: