Supporttekniker
Jobmetz AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobmetz AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige - Hantera inkommande ärenden enligt satta rutiner kring samtalshantering, mail/kontaktformulär, beställningar (t ex konton) och andra ärenden i respektive
grupps ärende kö.
• Hantera inkommande ärenden enligt satta rutiner kring ärendehantering och kategorisering.
• Prioritera verksamhetskritiska och patientkritiska incidenter tillsammans med operativa incident managers.
• Hantera samtal/ärenden oavsett vart ärendet är tilldelat eller vart ägarskapet för ärendet ligger.
• Att aktivt kontrollera, och följa upp, tilldelade ärenden på ens egen person.
• Att aktivt ta till sig, och söka, information (via kunskapsplats, epost, chatt) och hålla sig uppdaterad om nya kunder och system.
• Pass med arbetstider 06-22 samt helgarbete kommer förekomma.
• Har förmågan att hantera krävande användare
• Kan samarbeta i grupp
• Har en hög social kompetens
• Alltid har service i fokus, mot kund och kollegor
• Har engagemang och förståelse för kunds utmaningar med IT i SLL
• Gillar problemlösning och är lösningsfokuserad
• Har en vilja att förbättra och utveckla verksamheten
• Tar ansvar för de arbetsuppgifter som du handhar
Meriterande kompetens:
-Tidigare arbete inom 1:st line support
Vår kund SLL söker nu efter supporttekniker till deras team i Stockholm.
Publiceringsdatum2019-04-13Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJobMetz AB
AdressJobMetz AB
Kistagången 16 A
16440 Kista
KontorsadressKistagången 16 A
Jobbnummer 4731581
Observera att sista ansökningsdag har passerat.