Supporttekniker

Mybw Office Management Document Solution AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Stockholm, Solna, Linköping, Göteborg, Kramfors eller i hela Sverige

Är du i början av din karriär och har ett stort intresse för IT och service? Gillar du kundbemötande, vill utvecklas samt skaffa dig bred IT-erfarenhet från ett bolag i framkant? Vår drivkraft är att ha kunden i fokus och guida våra kunder in i framtidens arbetsplats. Drivkraften lockar inte bara duktiga medarbetare, utan också ambitiösa kunder och de största leverantörerna i branschen. I flera år har vi blivit certifierade som en GPTW-arbetsplats där varje medarbetare bidrar till vår goda arbetsmiljö.

Om rollen

Just nu söker vi en Supporttekniker till vårt nya fräscha kontor i Solna, Frösunda Port. I den här tjänsten kommer du att hjälpa våra kunder med de tekniska lösningarna vi tillhandahåller, med fokus på IT. Du kommer att vara del av ett team med hjälpsamma och samarbetsvilliga Supporttekniker som alla strävar efter samma sak- att skapa goda kundrelationer och ge service i världsklass. Du kommer inledningsvis få hjälpa kunder inom flera av våra affärsområden, med möjlighet att på sikt få skaffa dig spetskompetens inom något av områdena.

Publiceringsdatum
2022-09-28

Dina arbetsuppgifter
Som Supporttekniker är du den första personen våra kunder kommer i kontakt med när de ringer in och vill ha support av de produkter och tjänster vi tillhandahåller. Du blir således en mycket viktig person i vårt serviceteam. Genom att hjälpa våra kunder är du en nyckelspelare i hur kunden upplever servicen och leveransen från oss. Du ser det som en självklarhet att alltid sätta kunden i fokus och göra ditt bästa i alla lägen. Vidare är du en sann representant för bolaget och anser att nöjda kunder är av högsta prioritet.

Vi är måna om att du som ny medarbetare hos oss ska få rätt förutsättningar för att lyckas i rollen. Därför kommer du, oavsett erfarenhet eller bakgrund, få en gedigen introduktion och upplärning i början av anställningen.

Profil
• Du har ett brinnande intresse för IT och teknik
• Du besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
• Du har god datorvana (framförallt i MS Office)
• Om du tidigare arbetat inom helpdesk eller support över telefon, ser vi det som meriterande.

Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och är serviceminded. Du är social och trivs i mötet med andra människor. Du har en god känsla för service och logiskt tänkande och vill utveckla dina kunskaper. Jobbet innebär planering av dina egna dagar och du bör ha en god känsla för hur du ska prioritera för att upprätthålla en hög servicegrad och effektivitet.

Vi erbjuder

• Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
• Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
• Utbildnings & Certifieringsmöjlighet inom bland annat Microsoft
• För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
• O.M Care: Rikslunchkort, Friskvårdsbidrag och Förmånsportalen Benify

Om företaget
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 450 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Tammerfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se)

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Frösunda Port, Gustav III:s Boulevard 32, 169 73 Solna

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Antal lediga tjänster: 1 st

Skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen! Om du har frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till Service Desk manager, Anders Lundquist, anders.lundquist@officemanagement.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management Document Solution AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371), http://www.officemanagement.se/

Arbetsplats
Office Management

Kontakt
Nina Karén
nina.karen@officemanagement.se

Jobbnummer
7024547

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management Document Solution AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB: