Supporttekniker - IT
Jobmetz AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2019-01-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker - IT" (publicerad 2019-06-04) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobmetz AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Hantera inkommande ärenden enligt satta rutiner kring samtalshantering, mail/kontaktformulär, beställningar (t ex konton) och andra ärenden i respektive grupps ärende kö.
Hantera inkommande ärenden enligt satta rutiner kring ärendehantering och kategorisering.
Prioritera verksamhetskritiska och patientkritiska incidenter tillsammans med operativa incident managers.
Hantera samtal/ärenden oavsett vart ärendet är tilldelat eller vart ägarskapet för ärendet ligger.
Att aktivt kontrollera, och följa upp, tilldelade ärenden på ens egen person.
Att aktivt ta till sig, och söka, information (via kunskapsplats, epost, chatt) och hålla sig uppdaterad om nya kunder och system.
Kompetenskrav:
Har förmågan att hantera krävande användare
Kan samarbeta i grupp
Har en hög social kompetens
Alltid har service i fokus, mot kund och kollegor
Har engagemang och förståelse för kunds utmaningar med IT i SLL
Gillar problemlösning och är lösningsfokuserad
Har en vilja att förbättra och utveckla verksamheten
Tar ansvar för de arbetsuppgifter som du handhar
Meriterande kompetens:
Tidigare arbete inom 1:st line support
Kunden är en stor aktör inom IT och vård i Stockholm.
Publiceringsdatum2019-01-16Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJobMetz AB
AdressJobMetz AB
Kistagången 16 A
16440 Kista
KontorsadressKistagången 16 A
Jobbnummer 4559904
Observera att sista ansökningsdag har passerat.