Supporttekniker - IT

Jobmetz AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2019-01-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker - IT" (publicerad 2019-06-04) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobmetz AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

Hantera inkommande ärenden enligt satta rutiner kring samtalshantering, mail/kontaktformulär, beställningar (t ex konton) och andra ärenden i respektive grupps ärende kö.
Hantera inkommande ärenden enligt satta rutiner kring ärendehantering och kategorisering.
Prioritera verksamhetskritiska och patientkritiska incidenter tillsammans med operativa incident managers.
Hantera samtal/ärenden oavsett vart ärendet är tilldelat eller vart ägarskapet för ärendet ligger.
Att aktivt kontrollera, och följa upp, tilldelade ärenden på ens egen person.
Att aktivt ta till sig, och söka, information (via kunskapsplats, epost, chatt) och hålla sig uppdaterad om nya kunder och system.

Kompetenskrav:
Har förmågan att hantera krävande användare
Kan samarbeta i grupp
Har en hög social kompetens
Alltid har service i fokus, mot kund och kollegor
Har engagemang och förståelse för kunds utmaningar med IT i SLL
Gillar problemlösning och är lösningsfokuserad
Har en vilja att förbättra och utveckla verksamheten
Tar ansvar för de arbetsuppgifter som du handhar

Meriterande kompetens:
Tidigare arbete inom 1:st line support

Kunden är en stor aktör inom IT och vård i Stockholm.

Publiceringsdatum
2019-01-16

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
JobMetz AB

Adress
JobMetz AB
Kistagången 16 A
16440 Kista

Kontorsadress
Kistagången 16 A

Jobbnummer
4559904

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobmetz AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobmetz AB: