Supportspecialist till IT First line på Resia

Resia AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Resia AB i Göteborg, Alingsås, Borås, Falkenberg, Karlstad eller i hela Sverige

Resia Travel Group befinner sig i en dynamisk bransch där stort fokus ligger på den digitala transformationen. Vi sätter kunden i centrum för vår väg framåt och söker nu en Supportspecialist till First line IT där du får möjlighet att vara med på vår spännande förändringsresa där vi tillsammans bygger Nordens mest kompetenta och tillgängliga reseföretag.

Vårt erbjudande till dig
Vi har förmånen att få jobba i världens roligaste bransch och sälja något av det bästa vi vet - resor. För rätt person kan vi erbjuda ett mycket stimulerande uppdrag i en tydligt värderingsstyrd organisation. Respekt, kompetens och energi utgör grunden i allt vi gör och vår kultur präglas av upptäckarglädje och gemenskap.

Rollen i korthet
Ditt övergripande ansvar i rollen som Supportspecialist är att jobba aktivt med felsökning, lösa uppkomna behov eller problem inom ditt kompetensområde. Du kommer jobba aktivt med att lösa ärenden och eskalera till incident manager. Som medarbetare i First line IT kommer du att jobba tillsammans med fyra kollegor. Du kommer att rapportera till CTO.

Är det här du?
Rätt person för rollen har erfarenhet av resebranschen och av att jobba i en servicedesk eller liknande. Du är glad och har en positiv framtoning och du har en god förmåga att ta till dig och söka information och du gillar att driva förbättringar. Du gillar struktur, är lösningsfokuserad, serviceminded och du har en kommunikativ förmåga. Vi tror att du är mån om att ha en prestigelös framtoning och ett allt-är-möjligt mindset.

Har du erfarenhet av det här?
För att lyckas i rollen har du:

• Minst 1 års erfarenhet av support för affärssystem, supporttekniker eller liknande
• Erfarenhet av att jobba i resebranschen med bokningsplattformar
• Erfarenhet från att jobba med Microsoft365
• Erfarenhet från IT inom resebranschen

Placering: Göteborg

Omfattning: Tillsvidaretjänst på heltid

Tillträde: Enligt överenskommelse

Kontakt: Vid frågor om tjänsten kontakta gärna CTO Christer Claesson på christer.claesson@resia.se eller 0738-10 00 96

Intresserad av tjänsten? Välkommen med din ansökan senast 1 december via jobb.resiatravelgroup.se (https://jobb.resiatravelgroup.se/). Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Resia Travel Group
Resia Travel Group har skapat och driver flertalet varumärken inom resebranschen där den gemensamma nämnaren är personligt engagemang. Med branschens bästa kompetens, en utmärkande energi och stor nyfikenhet har vi som målsättning att alltid skapa överraskande bra reselösningar. För vi kan det här med resor. Vi vet vad som tillför värde när man är på resande fot. Semesterdrömmar, smidiga affärsresor, energigivande möten, gruppresor och events samt välorganiserade kongresser - vi gör skillnad tack vare våra 400 specialiserade medarbetare. Med fäste i Skandinavien jobbar vi mot hela världen och är en omniaktör med kundupplevelsen i fokus. Vi möter våra kunder genom varumärkena Resia, Resfeber, Box Office, Bengt-Martins och Cruise Market. Huvudsätet finns i Göteborg där vårt Servicecenter stöttar kundmötet med funktioner som marknad, teknisk utveckling, ekonomi, HR, IT och säljsupport. År 2018 omsatte vi 3,2 miljarder SEK.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2019-11-07

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Resia AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Resia AB (org.nr 556164-4260), http://www.resiatravelgroup.se

Arbetsplats
Resia Travel Group

Jobbnummer
4944377

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Resia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Resia AB: