Supportspecialist

Regionkansliet, Nya VGR IT, Service Center, Göteborg Service Des / Supportteknikerjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Regionkansliet, Nya VGR IT, Service Center, Göteborg Service Des i Mölndal

Västra Götalandsregionen

Regionkansliet innehåller Västra Götalandsregionens ledningsfunktioner och är ett stöd till den politiska organisationen. Kansliet hanterar frågor om hälso- och sjukvård, ekonomi, personal, IT, säkerhet, information, juridik och kommunikation. Kansliets uppdrag är av regionövergripande och strategisk karaktär med inriktning på finansiär och ägarperspektiven.

Service Center, som är en av enheterna inom VGR IT, har cirka 190 medarbetare och karaktäriseras av närhet till Västra Götalandsregionens olika verksamheter. Enheten organiseras inom de geografiska områdena Fyrbodal, Göteborgsregionen, Sjuhärad och Skaraborg.
Uppdraget är att vara IT-användarnas enda kontaktväg till VGR IT avseende support och med hög servicenivå klara både första och andra linjens support.

Publiceringsdatum
2013-01-17

Dina arbetsuppgifter
• Ta emot, registrera och avsluta ärenden.
• Lösa problemställningar enligt beslutad arbetsrutin.
• Vid behov eskalera problem till annan kompetens inom VGR IT. 

Kvalifikationer
Du ska ha god erfarenhet av att ge teknisk support i större nätverk. Din tekniska kompetens ska innefatta PC, telefoni, skrivare, nätverk och serverutrustning. Du ska vara en serviceinriktad problemlösare, god lyssnare, flexibel och kunna hantera kundkontakter professionellt.
Viktigt är att du har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. 

Meriterande är om du har god kännedom om sjukvårdsorgansiationen samt erfarenhet av och kompetens inom system som är regiongemensamma för Västra Götalandsregionen. Du har även erfarenhet av liknande arbete. 

Övrig information
Vi strävar efter en arbetsplats som speglar samhällets mångfald.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Ange löneanspråk i ansökan.

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Läs om våra gemensamma värderingar och Personalvision 2021 på http://www.vgregion.se/PV2021

Så ansöker du
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal

Arbetstider och omfattning
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 2013/193
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sektionschef, Erik Westlund 076-560 88 28
Teamledare, Marie Hedberg 076-815 03 15

Facklig kontakt
Erik Hiller, Vision 070-587 27 29
Iowan Hedendahl, Sveriges Ingenjörer 070-880 74 90
Stig Holmlund, JUSEK 070-951 23 45

Företag
Regionkansliet, Nya VGR IT, Service Center, Göteborg Service Desk

Adress
Regionkansliet, Nya VGR IT, Service Center, Göteborg Service Desk
Diariet, Regionens Hus
54287 Mariestad

Jobbnummer
1440330

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Regionkansliet, Nya VGR IT, Service Center, Göteborg Service Des

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Regionkansliet, Nya VGR IT, Service Center, Göteborg Service Des: