Supportmedarbetare till Klipboard
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Malmö
2025-07-03
Visa alla kundservicejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-07-03Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Klipboard.
Om företagetKlipboard är ett företag som revolutionerat däckbranschen med sina smarta och effektiva digitala lösningar. Företaget utvecklar och levererar DäckData - det marknadsledande affärssystemet för däckverkstäder i Norden. Genom innovativa och användarvänliga verktyg hjälper Klipboard däckföretag att optimera sin verksamhet och förenkla allt från bokningar och lagerhantering till fakturering och kunddialog.
DäckData erbjuder en helhetslösning som gör kundernas arbete både enklare och mer kostnadseffektivt. För bilhandlare utan verkstad erbjuds även Standalone Däckhotell - en specialanpassad lösning för att hantera däcksäsonger på ett effektivt sätt.
Klipboard strävar efter att vara mer än bara en leverantör - ambitionen är att vara en långsiktig partner som skapar värde. Genom nära samarbete med kunderna anpassas lösningen efter verksamhetens behov. Det erfarna teamet av säljare och tekniska experter erbjuder stöd i hela processen - från installation och konfiguration till utbildning och support.
Som en del av den globala Klipboard-koncernen med över 1500 anställda, finns stora utvecklingsmöjligheter för medarbetare som vill växa inom bolaget.
Dina arbetsuppgifterSom Supportmedarbetare arbetar du med att ge teknisk support och vägledning till Klipboards kunder som använder deras affärssystem DäckData. Du är en viktig del av supportteamet och hanterar inkommande ärenden via supportportal, e-post och telefon. Rollen passar dig som är lösningsorienterad, serviceinriktad och trivs i en dynamisk miljö där varje kundkontakt är en chans att göra skillnad.
Besvara kundärenden via chatt, e-post och telefon med hög servicenivå
Skicka ut tillbehör och utrustning till kunder
Arbeta proaktivt med att följa upp och lösa ärenden
Säkerställa att ärenden hanteras enligt företagets SLA
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Erfarenhet av kundbemötande
Goda datorkunskaper
Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift
Meriterande med erfarenhet av innesälj
Meriterande med erfarenhet från branschen
För att trivas i rollen är du serviceinriktad, initiativtagande och kommunikativ. Du har ett genuint intresse för teknik och kundnöjdhet och arbetar strukturerat även när tempot är högt. Du är också nyfiken på att utvecklas och förbättra processer, både på egen hand och tillsammans med teamet.
Övrig information
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Malmö (hybrid, 3 dagar på kontoret och möjlighet till 2 dagar hemma) Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se 010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803),
https://www.bravura.se Arbetsplats Bravura
Kontakt David Renblad
david.renblad@bravura.se 0765125203 Jobbnummer 9415073