Supportkonsult till Garp
Jeeves Information Systems AB / Supportteknikerjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jeeves Information Systems AB i Borås,
Göteborg,
Jönköping,
Båstad,
Växjö eller i
hela Sverige Jeeves är en växande leverantör av affärssystemslösningar för små och medelstora företag inom tillverkning, handel och distribution. Vi är ett internationellt bolag med kontor på flera orter i Sverige och har sedan starten 1992 vuxit och har nu ca 175 anställda. På Jeeves vet vi att alla verksamheter är unika och har sina specifika behov. Därför ser vi olikhet som en styrka och förstår vikten av att kunna se saker ur många olika perspektiv. Vi sätter värde på engagemang och nyfikenhet, eftersom vi är övertygade om att det driver utvecklingen framåt.
Vad kan vi erbjuda dig?
I tjänsten som supportkonsult får du möjlighet att ansvara för support till våra kunder och partners som använder Garp. I rollen får du möjlighet att arbeta brett med varierande arbetsuppgifter. Till supports uppdrag hör även att ta fram utbildningsmaterial och andra kundvårdande arbetsuppgifter. Du får möjlighet att arbeta med engagerade och kompetenta medarbetare i ett starkt team bestående av tre andra supportkonsulter och Garp Support Manager.
Publiceringsdatum2020-01-08Dina arbetsuppgifterI rollen som supportkonsult arbetar du med support främst av affärssystemet Garp. Du tar emot supportärenden firstline via mail/webb, chat och telefon. Du kommer att bli produktexpert på Garp, och att bidra till utvecklandet av våra partners samt kunders Garpkunskaper är en central del av arbetsuppgifterna. Du har en viktig roll hos Jeeves som "Jeeves ansikte utåt". Som supportkonsult är du även en betydelsefull länk mellan våra kunder och partners samt våra produktutvecklare.
De huvudsakliga arbetsuppgifterna i tjänsten innebär att:
• Ge support och stöd till kunder och partners inom affärssystemet Garp
• Delta i testning av produkten
• Utbildning av kunder via webben
Vem söker vi?
Vi söker dig som gillar att ge service och som har tidigare erfarenhet av arbete med support och kundkontakt. För att blir framgångsrik i rollen söker vi dig som är initiativrik och driven. Du har lätt för teknisk problemlösning, trivs med att hjälpa andra och ser det som självklart att bidra med en hög servicenivå såväl externt som internt. Viktigast av allt är att du har ett positivt och prestigelöst sätt, samt trivs med att ständigt lära dig nya saker.
Vi ser gärna att du har en ekonomisk utbildning och helst även praktisk erfarenhet av att arbeta med ekonomi. Eftersom vårt koncernspråk är engelska är det viktigt att du är bekväm med detta språk både i tal och skrift.
Det är meriterande om du har vana att arbeta med Garp eller annat affärssystem i någon form. Vidare är det även meriterande om du har erfarenhet av mjukvarutestning.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-06-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJeeves Information Systems AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jeeves Information Systems AB (org.nr 556343-4215)
Jobbnummer 5029359
Observera att sista ansökningsdag har passerat.