Supporthandläggare till leveranssupporten
Anticimex AB / Supportteknikerjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Anticimex AB i Karlstad,
Kristinehamn,
Säffle,
Åmål,
Arvika eller i
hela Sverige Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex har ca 10 000 anställda och finns i 21 länder. I Sverige är vi 1500 medarbetare.
Läs mer om hur det är att jobba på Anticimex här
Anticimex ska vara bäst på det vi gör, fortsätta driva utvecklingen i branschen samt ge våra kunder professionell och personlig service. Att ta ansvar för människors hälsa och livskvalitet är grunden i Anticimex hållbarhetsarbete. Vi söker nu fler serviceinriktade medarbetare och talanger som vill utvecklas tillsammans med oss.
Därför hoppas vi nu hitta en kreativ och serviceinriktad kollega som vill bli vår nya supporthandläggare i Karlstad. Som supporthandläggare på Anticimex leveranssupport blir ditt huvudsakliga ansvar att ge internsupport i verksamhetens system och digitala verktyg. Du har dagligen dialog med våra tekniker/administratörer och vägleder dem i administrativa processer och säkerställer att arbetet fortlöper och efterföljs.
I rollen ingår även att felsöka/övervaka och utreda eventuella problem/buggar i våra system och processer. Som supporthandläggare är du länken mellan verksamheten och systemförvaltning. Dessutom är supporthandläggaren den som utifrån standardiserade metoder förmedlar systemförbättringar. Rollen erbjuder stora interna kontaktytor med flertalet experter, samarbete inom gruppen och lika vägar till personlig utveckling.
Vem du är
För att lyckas och trivas i rollen har du ett gediget IT-intresse, arbetar helst strukturerat och kreativt samt förstår vikten av god support och samarbete. Vi ser att du
• Har kompetens inom support- och ärendehantering
• Har erfarenhet av jobb med kundkontakter
• Behärskar svenska och engelska, men gärna fler språk
• Gymnasieutbildning
• Motiveras av en samarbetsorienterad och professionell arbetsmiljö
Vad du får
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka din egen utveckling
• Engagerat ledarskap
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och förmånspaket från Benify
• Kontakt med samtliga delar av Anticimex
Publiceringsdatum2023-09-25Så ansöker duAnsök genom att bifoga CV och svara på eventuella urvalsfrågor. Anticimex tar ej emot ansökningar via e-post. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
För specifika frågor kring tjänsten, kontakta driftchef Linus Löngren via e-post.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Anticimex AB (org.nr 556032-9285)
Arbetsplats Anticimex
Jobbnummer 8140470
Observera att sista ansökningsdag har passerat.