Support tjänsteadministration

NetOnNet AB / Kontorsjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos NetOnNet AB i Borås, Göteborg, Trollhättan, Jönköping, Varberg eller i hela Sverige

Vi tycker att hemelektronik är fantastiskt. Vi vill därför att fler skall få hemelektronik i sin vardag genom att göra det så enkelt och billigt som möjligt. Det är utgångspunkten i allt och gör NetOnNet till det självklara valet.

NetOnNet består av ett gäng härliga, duktiga och inspirerande medarbetare vars stora passion är just hemelektronik. Våra medarbetare är vår viktigaste faktor och det är tillsammans som vi växer, både som företag och människor. Eftersom vi gillar vårt arbete ser vi därför till att ha roligt på arbetsplatsen och självklart har vi det tillsammans. Hos oss uppmuntrar vi till kreativitet, innovation och förändring. Vi vågar tänka nytt och testa oss fram, vi går helt enkelt vår egen väg. Genom att fortsätta gå vår egen väg utmanar vi branschen och skapar framgång.

Vill du vara med på vår framgångsresa?

Vill du arbeta i en otroligt spännande bransch på ett av Sveriges största hemelektronikföretag med världens kanske roligaste produkter? Då har du hamnat rätt, vi söker efter en vikarie, då en av våra medarbetare ska gå på föräldraledighet, som vill vara med på vår fortsatta resa med att utveckla Produktavdelningen och NetOnNet.

Som support för tjänsteadministration ingår du i ett av Produktavdelningens affärsområden och affärsområdet består av ett härligt team på ca 10 personer. Inom teamet arbetar du tätt tillsammans med dina medarbetare inom området tjänster och övriga medarbetare på avdelningen, du rapporterar direkt till Affärsområdeschef.

Ditt uppdrag som support för tjänsteadministration blir att säkerställa att sortimentet inom tjänster är uppdaterat i samtliga våra försäljningskanaler. Du ska samordna information och erbjudande på vår hemsida tillsammans med marknadsavdelningen, du kommer även att koordinera och supportera i interna frågor samt säkerställa att våra rutiner efterföljs.
I din roll är du en viktig länk mellan affärsområdet och den tekniska samt konceptuella lösningen där flertalet av företagets avdelningar inkluderas.


Vi söker dig som har en utbildning med inriktning mot handel, gärna akademisk eller annan eftergymnasial utbildning. Att du har erfarenhet inom ekonomi och av liknande arbete är meriterande. Det är även meriterande om du har arbetat med tjänsteleverantörer såsom operatörer.

Vi ser också att du har:
• Förståelse av ekonomiska avstämningar
• Förmåga att planera och optimera processer
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
• Goda kunskaper i Office program

Som person är du kommunikativ, drivande och engagerad. Du har en förmåga att hantera flertal processer samtidigt och du gör det briljant. Din strukturella talang och din noggrannhet är personliga egenskaper som du värderar högt. Du är en även prestigelös lagspelare som tycker om att samarbeta med både medarbetare och externa leverantörer.

Placering: Huvudkontoret i Viared, Borås
Tillträde: November
Typ av anställning: Vikariat t.o.m. feb 2020
Ansökningstid: Sista ansökningsdag är den 30/9. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Har du frågor gällande tjänsten kontakta Matthias Hogrebe på matthias.hogrebe@netonnet.com

Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Visstid 2018-11-01 - 2020-02-28

Publiceringsdatum
2018-09-12

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matthias Hogrebe matthias.hogrebe@netonnet.com

Företag
NetOnNet AB

Adress
NetOnNet AB
Företagsgatan 69
50464 Borås

Kontorsadress
Företagsgatan 69

Jobbnummer
4343167

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från NetOnNet AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos NetOnNet AB: