Support till Trivec i Stockholm
Clevry Sweden AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clevry Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-04-11Om företagetTrivec är en ledande leverantör av betallösningar till den europeiska marknaden för restauranger, barer, hotell och kaféer. Trivecs lösningar förenklar och optimerar betalningen samt underlättar styrningen av verksamheten. I Trivecs produkterbjudande ingår kassasystem, kortterminaler, mobila lösningar och dryckessystem. Vi erbjuder även en rad olika integrationer mot system för hotellbokning, ekonomi, personal, inköp och lager. Trivec grundades 1998 och har över 7000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Norge, Danmark, Belgien och Frankrike. För mer information, besök
www.trivec.se (
http://www.trivec.se/).Din roll
Som medarbetare inom First Line Support kommer du att tillhöra ett team som supportar Trivecs kunder i olika tekniska ärenden och ser till att deras lösningar fungerar på yttersta nivå. Trivecs kunder finns inom restaurang- och hotellbranschen och tillsammans med dina blivande kollegor fördelar ni ärendena som inkommer. Du kommer även i vissa fall att eskalera vidare ärenden som du själv inte kan hitta en lösning på för kunden.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
• Telefonsupport och registrering av ärenden i Lime (CRM-system)
• Ta hand om anmälda fel per telefon, mail eller i vissa fall besök hos kund
• Programmering av artikelregister, servitörer, bordsplan, bongsidor o.s.v.
• Iordningställande av hårdvara inför installation (PC, printrar, kablar och annan utrustning)
Tjänsten är placerad i Nacka, den ordinarie arbetstiden är 08:00-17:00 men arbete utöver dessa tider samt jourtjänstgöring ingår i tjänsten. Resor kan förekomma, ibland med övernattning. Det här är en direktrekrytering till Trivec och tjänsten är långsiktig.
ProfilFör att du ska trivas i rollen är du serviceinriktad och motiveras av att supporta och hjälpa andra. Du tar egna initiativ och är nyfiken på att lära dig mer. För att lyckas i rollen drivs du av att hitta lösningar på problem och du tar stort ansvar för ditt arbete. Du är målinriktad och tar
Vi söker dig som:
• Har ett tekniskt intresse
• Har en fullständig gymnasieexamen
• Har någon erfarenhet av serviceyrke
Det är meriterande:
• Om du har erfarenhet från liknande roll inom kundsupport
• Arbetat inom restaurangbranschen
Trivec erbjuder en möjlighet att utveckla dig själv genom interna och externa utbildningar. Du kommer att vara en del av ett team av kompetenta och engagerade kollegor.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på
julia.revland@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (
https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagClevry Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clevry Sweden AB (org.nr 556723-0486),
https://www.clevry.com Arbetsplats Clevry
Kontakt Julia Revland
julia.revland@studentwork.com 0730574885 Jobbnummer 6528307
Observera att sista ansökningsdag har passerat.