Support till storbank i Stockholm
TNG Group AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker nu två stycken medarbetare till en av Sveriges storbanker som är serviceminded och är en fena på Excel. Sök nu!
Trivs du i en varierad roll där du både får jobba med högklassig kundservice och administration? Tycker du det är kul att jobba i Excel? Gillar du att jobba strukturerat och samtidigt se nya lösningar? Nu söker vi två stycken medarbetare till supporten inom Facility Operation till en av Sveriges storbanker. Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
I rollen som supportmedarbetare kommer du att få en viktig och central roll för att alla bankens kontor runt om i Sverige skall få den bästa möjligheten till att sköta sin verksamhet. Här får du möjligheten att samtidigt som du hanterar ärenden även jobba administrativt. Du kommer tillsammans med en kollega ta dig an ett projekt där ni strukturerar upp avdelningens databas i Excel. Här får du jobba på en arbetsplats med en ett prestigelöst klimat där medarbetarna jobbar mot samma mål och har ett nära samarbete.
Du kommer att arbeta ute hos vår kund som konsult via TNG under hela uppdragsperioden. För oss på TNG är det viktigt att du känner dig trygg i din anställning hos oss, därför är det bra för dig att veta att vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som supportmedarbetare kommer du att:
* hantera och lösa inkommande ärenden från kontor runt om i Sverige
* se till att svårare ärenden kommer till rätt person
* uppdatera och strukturera i Excel vilket berör ex. kontaktuppgifter, leverantörsavtal, fastighetsskötsel
* ha kontakt med både interna kontakter och leverantörer över telefon och mejl
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten är på heltid med arbetstider måndag till fredag kl. 08.30 - 17.00. Detta är ett konsultuppdrag som är tänkt att starta omgående och pågå i tre månader, med eventuell möjlighet till förlängning. Du kommer att jobba i ett team med 4 kollegor som har ett nära samarbete. Du kommer att sitta i fräscha lokaler i Sundbyberg med goda kommunikationsmöjligheter.
VEM ÄR DU?
För att trivas i denna roll ser vi att du:
* har en utbildning inom ekonomi
* känner dig bekväm att jobba i Excel
* har tidigare jobbat i kundtjänst eller support
* kan jobba strukturerat men även se nya lösningar när problem uppstår
* talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
* har du tidigare jobbat i ett ärendehanteringssystem är det meriterande
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2018-11-30ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Karlsson 073-153 61 74
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 4486725
Observera att sista ansökningsdag har passerat.