Support till lagerleverans
Premier Service Sverige AB / Kontorsjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Premier Service Sverige AB i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Företagsinformation
Premier är ett bolag som har varit verksamt sedan 1993 och vårt mål har sedan starten varit att erbjuda våra
kunder bästa möjliga service.
Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder flexibla bemanningslösningar vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma anställningvillkor som våra kunders anställda genom kollektivavtal.
Tjänstebeskrivning
Som support till lager och leverans kommer du att arbeta med ärendehantering samt lösa inkomna ärenden tillsammans med lager & transportörer. Du kommer att arbeta med att hantera och bevaka ärenden, både det som är mest akut men även förebyggande arbete. Det förekommer en hel del administrativa uppgifter, men även en del operativt jobb med att informera och implementera bra arbetsrutiner.
Målsättningen på tjänsten är att hitta lösning på kundens problem på ett sätt som är optimalt för både kunden och företag. Du kommer också i samarbete med övriga Logistiavdelningen, jobba för att arbeta med förbättringsarbete. Leveranssupporten är i detta arbete kärnan mellan sälj, lager & transport och ansvarar för att ärenden drivs framåt tills dess att avslut uppnåtts.
Kvalifikationer
Vi kan erbjuda ett roligt och utveckande arbete som kräver att du är initiativrik, duktig på att samarbeta, är lösningsorienterad och brinner för att alltid ha de nöjdaste kunderna. Du har lätt för att kommunicera och ser hur ett gott samarbete mellan alla avdelningar kan förbättrra processer och ge effektivitet på alla plan i företaget.
Vi kommer att titta på den personliga erfarenhet du har med dig och ser gärna att du förutom lång erfarenhet inom retur och reklamationshantering, har en teknisk grundutbildning.
Önskvärt är också att du har erfarenhet av system såsom "Zendesk" "Track and Trace" "Astro" eller "Enterprise", men det är inget krav.
Vi kommer att arbeta löpande med urvalet och tillästtning av tjänsten kan komma att bli innan sista ansökningsdag. Så vänta inte med att skicka din ansökan till oss via
www.premier.se Krav
Körkort och tillgång till bil
Erfarenhet inom reklamation och returer
Goda kunskaper inom Officepaketet
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-06-12ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-14
Ange följande referens när du ansöker: 1403
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Andersson 0707-858648
FöretagPremier Service Sverige AB
AdressPremier Service Sverige AB
Torggatan 5
46134 Trollhättan
KontorsadressTorggatan 5
Jobbnummer 3551804
Observera att sista ansökningsdag har passerat.