Support / Kundfaktureringen Till Envirotainer AB
Magdalenas Kontorstjänster AB / Ekonomiassistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magdalenas Kontorstjänster AB i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Håbo,
Enköping eller i
hela Sverige Magdalenas Kontorstjänster AB är ett genuint uppsalaföretag sedan 1982. Vi arbetar främst med ekonomi och redovisning till små och stora företag, men vi rekryterar och hyr även ut personal inom alla yrkesområden.
Envirotainer AB (www.envirotainer.com) är världsledande tillverkare och uthyrare av aktiva temperaturkontrollerade flygfraktslösningar. Bolaget har i över 10 år möjliggjort säker flygtransport av känsliga produkter med hjälp av sina aktiva temperaturkontrollerade containerteknologi. Envirotainer finns representerat i ett tjugotal länder världen över med huvudkontor och produktion/utveckling i Lagga Marma strax utanför Uppsala.
Till support och kundfakturering söker vi nu en driven och lyhörd medarbetare.
Arbetsuppgifter;
Som support vid kundfaktureringen har du mycket varierande arbetsuppgifter. Dina främsta arbetsuppgifter är dock arbetet med kundfakturor samt administration av dessa. Att kontrollera att samtliga fakturor inkommer som avtalat samt att aktivt driva in kundfordringar världen över. Support mot kunder både internt samt externt i bolaget.
Dina kvalifikationer;
Du har minst gymnasiekompetens som 3-årig gymnasieekonom och gärna erfarenhet av tidigare arbete med ekonomi- och fakturahantering. Arbetstempot är emellanåt högt vilket innebär att stresstålighet, noggrannhet samt lyhördhet är ledord för tjänsten. Du är väl förtrogen med Outlook samt Officepaketet och meriterande är om du arbetat i något fakturahanteringssystem tidigare. Du driver dina "egna" projekt vilket innebär att du gör uppföljning är envis och driven. Du är kundorienterad och prestigelös.
Ett krav är att du talar och skriver engelska obehindrat då det är koncernspråket och internationell miljö i bolaget.
Som person är du utåtriktad och arbetar självständigt. Du är duktig på att lösa problem, har en god analytisk förmåga, ansvarskännande och har lätt för att samarbeta.
Tjänsten är en rekrytering till en visstidsanställning på 100% och skall tillsättas i början av augusti 2008 tom årskiftet 09/10. Arbetstiden är 08-17 och flextid tillämpas. Du söker tjänsten genom vår hemsida
www.magdalenas.se snarast. Urval sker löpande varför vi vill ha din ansökan omgående. För ytterligare information kontakta
jobb@magdalenas.se .
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2008-06-07Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
100%/Visstidsanställning
ErsättningFast lön
Fast lön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-06-16
KontaktLena Wik, 018-1535555
FöretagMagdalenas Kontorstjänster AB
Företagspresentation
AdressMagdalenas Kontorstjänster AB
BERGSBRUNNAG 22
75323 UPPSALA
KontorsadressBERGSBRUNNAG 22
UPPSALA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 018-15 35 55
Jobbnummer 243699
Observera att sista ansökningsdag har passerat.