Support/Helpdesk till Input interiör i Linköping

Input interiör AB / Inköpar- och marknadsjobb / Linköping
2021-09-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Support/Helpdesk till Input interiör i Linköping" (publicerad 2021-12-22) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Input interiör AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag, Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Som Support/Helpdesk på Input interiör i Linköping kommer du att arbeta självständigt såväl som i team med våra projektledare och blir en viktig resurs i arbetet mot kontorets och koncernens gemensamma mål. Tillsammans med våra projektledare säkerställer du att arbetet från upphandling till leverans genomförs och hanteras inom projektets ramar. Du kommer främst att arbeta med:
Att assistera projektledare vid upphandling, beställning, orderhantering samt leveransbevakning och planering.
Att serva kunder och utföra administrativa uppgifter.
Att kontrollera orderbekräftelser, hantera ärenden och reklamationer
Att bemanna vår telefonväxel.
Att ansvara för gestaltning av våra showroom och utställningar i Linköping och Norrköping.

Vi söker en initiativrik problemlösare som tycker om att serva kunder och kollegor på bästa sätt. Att du har lätt för att samarbeta är en förutsättning för att du ska trivas i en varierande roll med daglig kontakt med både kollegor och leverantörer. För att lyckas i rollen ser vi att du:
Är noggrann och affärsmässig.
Strukturerad och ansvarsfull.
Är bra på att hantera flera projekt samtidigt.
Har lätt för att kommunicera i tal och skrift.
Alltid ser till att slutföra projekt.
Gillar att prata med kunder och leverantörer.

Tjänsten förutsätter att du har som lägst gymnasieexamen och med lätthet tar till dig nya programvaror samt har vana i Officepaketet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning och kundtjänst, med erfarenhet av olika affärs- och mailsystem.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi välkomnar alla sökanden och eftersträvar mångfald.

Publiceringsdatum
2021-09-20

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan senast 10 oktober. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret nedan och bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Julia Johansson på +46 73 302 54 80 alt julia.johansson@inputinterior.se.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Input interiör AB
Gottorpsgatan 57
58273 Linköping

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Input interiör AB (org.nr 559150-6349), https://www.inputinterior.se/
Gottorpsgatan 57 (visa karta)
582 73  LINKÖPING

Arbetsplats
Input interiör

Jobbnummer
5981008

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Input interiör AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Input interiör AB: