Support / Helpdesk

Experis Sverige / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Vår kund söker dig som vill arbeta med support /Helpdesk och har minst 2-5 års erfarenhet från liknande tjänster. Du kommer att vara anställd som konsult hos Experis IT men arbeta ute hos kund. Vår kund i detta fall är ett företag som erbjuder marknadsledande IT-stöd baserat på outsourcinglösningar inom cloud, IT On Demand, SaaS samt mer traditionella drifttjänster.

Publiceringsdatum
2011-12-12

Dina arbetsuppgifter
Som support / Helpdesktekniker kommer du att arbeta med vår kunds centrala produktion inom IT Service Delivery. Ett proaktivt arbete inom IT-förvaltning och användarsupport som ställer stort krav på kundfokus och att du kan arbeta självständigt samt tillsammans med andra.
Du kommer att bli en del av ett professionellt och väl fungerande team bestående av erfarna konsulter inom området.

Bakgrund
Du som söker tjänsten har erfarenhet inom följande:
• Minst 2-5 års erfarenhet inom liknande tjänster
• Microsofts produkter, både på server och klientsidan
• WAN, LAN, Switchar säkerhet
• SQL
• Stresstålig, arbetsam och social
Meriterande är om du har certifiering eller erfarenhet inom Microsofts produkter samt erfarenhet av Citrix.
Du har ett driv att ständigt vilja utveckla och förbättra, att lära dig nya tekniker och arbetssätt samt att skapa och utveckla relationer. Vi på Experis IT värdesätter tillsammans med vår kund medarbetare som brinner för sitt arbete och som vill dela och sprida sin kunskap.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Du får ett varierande arbetsliv i spännande uppdrag hos intressanta kunder. Vi har höga förväntningar på dig och i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag.
Ansökan och upplysningar
För att söka tjänsten registrerar du ditt CV på Experis hemsida: www.experis.se. Eventuella frågor besvaras av Jennie Mannesten på mail: jennie.mannesten@se.experis.com Vi kommer se över ansökningarna löpande så skicka din redan idag!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennie Mannesten, +46 8 508 954 32

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1103165

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: