Support / Helpdesk

Experis Sverige / Supportteknikerjobb / Stockholm
2011-11-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Support / Helpdesk" (publicerad 2011-12-12) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Till ett uppdrag hos vår kund söker vi nu dig som vill arbeta med 1st line support / helpdesk för kassasystem (windowsbaserade) och för bankomater. Tjänsten avser en anställning som konsult på Experis med placering hos vår kund.

Publiceringsdatum
2011-11-25

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i en 1st line support / helpdesk och supportera kassasystem och bankomater. Kunderna är välkända inom detaljhandeln och bank. Arbetstiderna variera och man arbetar i skift efter rullande schema. Arbetstiderna är mellan 06-22 sju dagar per vecka och företaget är beläget i Solna.
Det är viktigt att du är tekniskt intresserad då det är mycket teknik att lära sig och kunden letar efter ett långsiktigt samarbete tillsammans med dig.

Bakgrund
• Erfarenhet från IT-support/ helpdesk/Telecom support
• Goda kunskaper i Windows-miljö
• Bra kunskaper och kännedom om Office-paketet och Outlook
• Mycket bra engelska i tal och skrift
För att passa till denna tjänst bör du som person vara stresstålig, flexibel, lyhörd samt ha en mycket bra samarbetsförmåga. Det är dessutom av stort värde om du har en bra slutledningsförmåga samt felsökningsmentalitet och hanterar kunder på ett bra sätt.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Du får ett varierande arbetsliv i spännande uppdrag hos intressanta kunder. Vi har höga förväntningar på dig och i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag.
Ansökan och upplysningar
För att söka tjänsten registrerar du ditt CV på Experis hemsida: www.experis.se. Eventuella frågor besvaras av Jennie Mannesten på mail: jennie.mannesten@se.experis.com Vi kommer se över ansökningarna löpande så skicka din redan idag!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-23
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennie Mannesten, +46 8 508 954 32

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1089801

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: