Support Agent Front-End
EU-Supply Holding AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos EU-Supply Holding AB i Stockholm,
Linköping,
Halmstad eller i
hela Sverige EU-Supply Holding AB utvecklar och säljer ett av de ledande plattformarna i Europa för elektronisk upphandling med fokus på offentlig upphandling. Med huvudkontor i Stockholm, har EU-Supply drygt 50 anställda i, Sverige, Norge, Danmark och Storbritannien. Vi behöver nu utöka vår supportavdelning med en engagerad Support Agent. Du kommer att arbeta tillsammans med drivna och engagerade kollegor i ett fräscht och öppet kontorslandskap i norra Vasastan.
Vi söker dig som vill jobba som Support Agent i våra webbaserade system. Att arbeta med Front-End support hos oss innebär stimulerande och även omväxlande arbetsuppgifter där alla hjälper varandra. Vänliga och engagerade kollegor kombinerat med kundrelationer i bl. a Frankrike, Holland, Storbritannien, Irland samt de Nordiska länderna gör arbetet intressant och utvecklande.
Arbetet som Support Agent på EU-Supply innebär typiska helpdeskuppgifter i våra system. Det innebär att du, via telefon och ärendehanteringssystemet, tar emot ärendet från våra kunder och partner och hjälper och guidar dem i användningen av systemen. Du löser de frågor/problem du kan på egen hand och tar hjälp av dina övriga kollegor i Front-End när det behövs. Ärenden som kräver hantering databas eller servrar tar du hjälp av kollegorna på Back-End men det är du som Front-End agent som äger ärendet mot kund hela vägen från start till slut.
Du kommer i ditt dagliga arbete kommunicera med företagskunder i främst Sverige och Norge men även delvis Danmark och övriga Europa och behöver kunna göra det på ett professionellt sätt och enligt SLA. Du arbetar för att alltid ge EU-Supplys kunder bästa service och ser till att inget faller mellan stolarna.
Du kommer t.ex. att:
• Bevaka/hantera/prioritera ärenden via telefon och vårt support system samt återkoppla till kunden enligt SLA
• Besvara frågor och guida användaren
• Hjälpa till att kontinuerligt hålla vårt knowledge base uppdaterat
• Vidarebefordra ärenden till rätt person/avdelning vid behov
Vi söker dig som:
• Har minst gymnasial utbildning
• Har mycket god dator- och internetvana
• Är tålmodig, noggrann och stresstålig
• Har stor teknisk förståelse och lär sig nya system snabbt
• Tar stort eget ansvar i att lära sig att bli en expert våra webbaserade system
• Talar mycket bra engelska
• Talar flytande svenska och/eller norska (OBS! krav). Det är en fördel om du även förstår danska.
Du har förmågan att samarbeta och har lätt för att skapa goda relationer med både dina kollegor och kunder. Du trivs i en serviceinriktad roll och lämnar inga stenar ovända.
Det är en fördel om du har erfarenhet av arbete inom helpdesk, IT-support, kundtjänst eller eventuellt callcenter.
Start: Snarast
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kan variera mellan 07-19 beroende på avtal med våra kunder (just nu 8.30-17)
Plats: Torsplan, Stockholm
Lön: Månadslön
Intresserad? Maila in ditt CV inklusive ett personligt brev till
recruitment@eu-supply.com . Vi behandlar ansökningar löpande men det kan dröja lite längre än vanligt innan du får svar pga semestrar. Frågor besvaras av Heidi Wennberg på ovanstående email eller per telefon 070-556 03 01.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2015-07-02ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Front-End 2015-08
Ansökan kan skickas till e-postadress:
recruitment@eu-supply.comFöretagEU-SUPPLY HOLDING AB
AdressEU-SUPPLY HOLDING AB
Gävlegatan 16
11330 STOCKHOLM
KontorsadressGävlegatan 16
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-54553280
E-postadress:
info@eu-supply.com Jobbnummer 2350191
Observera att sista ansökningsdag har passerat.