Supply Chain Support

Recipharm Karlskoga AB / Administratörsjobb / Karlskoga
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlskoga, Lekeberg, Degerfors, Nacka, Storfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Recipharm Karlskoga AB i Karlskoga, Höganäs eller i hela Sverige

Heltid, varaktighet ca 6 månader.

Detta är en tjänst som ska stödja kollegorna inom Supply Chain (SC). Du kommer få ett varierande arbete där du har vissa grundläggande uppgifter och sedan en del som varierar beroende av behov inom gruppen. Du kommer internt utbildas för att kunna stödja inom både planering, inköp och artikelberedning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter är bl a
• Att utfärda och distribuera dokumentation
• Inköp av förbrukningsvaror via vårt ERP system (M3)
• Registrering av orderbekräftelser
• Kalkylering av artiklar
• Administration och arkivering av utgångna inköpsartiklar inom SC.

Önskad kompetens:
• Hög servicekänsla med god kommunikationsförmåga
• Erfarenhet av olika datasystem, som t ex word, excel samt affärssystem
• Gott ordningssinne och förmåga att arbeta strukturerat
• Tjänsten ställer höga krav på flexibilitet och förmåga att arbeta under viss tidspress.

Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Catrin Olsson, SCM/SCL,
tfn 0586-68212.

Välkommen med din ansökan senast 2023-07-09.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Recipharm Karlskoga AB (org.nr 556662-4366)
Björkbornsvägen (visa karta)
691 27  KARLSKOGA

Kontakt
Chef
Catrin Olsson
0586-68212

Jobbnummer
7917072

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Recipharm Karlskoga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Recipharm Karlskoga AB: