Supply Chain Support
Recipharm Karlskoga AB / Administratörsjobb / Karlskoga
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlskoga,
Lekeberg,
Degerfors,
Nacka,
Storfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Recipharm Karlskoga AB i Karlskoga,
Höganäs eller i
hela Sverige Heltid, varaktighet ca 6 månader.
Detta är en tjänst som ska stödja kollegorna inom Supply Chain (SC). Du kommer få ett varierande arbete där du har vissa grundläggande uppgifter och sedan en del som varierar beroende av behov inom gruppen. Du kommer internt utbildas för att kunna stödja inom både planering, inköp och artikelberedning.
Huvudsakliga arbetsuppgifter är bl a
• Att utfärda och distribuera dokumentation
• Inköp av förbrukningsvaror via vårt ERP system (M3)
• Registrering av orderbekräftelser
• Kalkylering av artiklar
• Administration och arkivering av utgångna inköpsartiklar inom SC.
Önskad kompetens:
• Hög servicekänsla med god kommunikationsförmåga
• Erfarenhet av olika datasystem, som t ex word, excel samt affärssystem
• Gott ordningssinne och förmåga att arbeta strukturerat
• Tjänsten ställer höga krav på flexibilitet och förmåga att arbeta under viss tidspress.
Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Catrin Olsson, SCM/SCL,
tfn 0586-68212.
Välkommen med din ansökan senast 2023-07-09.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Recipharm Karlskoga AB (org.nr 556662-4366)
Björkbornsvägen (
visa karta)
691 27 KARLSKOGA
Kontakt Chef
Catrin Olsson
0586-68212 Jobbnummer 7917072
Observera att sista ansökningsdag har passerat.