Supply Chain Coordinator till internationellt läkemedelsbolag

Randstad AB Stockholm / Kontorsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt kundföretag är ett internationellt läkemedelsbolag med verksamhet i 50 länder. Företaget förfogar över en väldiversifierad produktportfölj, har global närvaro och är representerade inom samtliga områden på läkemedelsområdet: Specialty Products, Branded Generics och OTC. Huvudkontoret i Sverige ligger i Solna 

Till logistikavdelningen söker företaget nu efter en Supply Chain Coordinator för ett föräldravikariat med start i April 2015

 Ansvarsområden:

Som Supply Chain Coordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter tillsammans med sex kollegor på avdelningen för Supply Chain Services i Sverige. Du kommer att arbeta med operativt inköp av läkemedel, behovsplanering, priskontroll och avstämning av lager. Vidare kommer du att arbeta med administration av varierande karaktär vilket innefattar fakturahantering, kundorderhantering och transportbokningar. Du ansvarar och löser kundrelaterade utmaningar när det kommer till felaktigheter i leveranser. Du ansvara för en egen produktportfölj med flertalet läkemedelsprodukter och arbetar nära ekonomi- och marknadsavdelningen.

 Din Profil:

Du har en logistikinriktad eftergymnasial utbildning, gärna med inslag av ekonomi. Du har ett par års erfarenhet av att arbeta inom logistik och/eller inköp från läkemedels- eller dagligvaruhandeln, alternativt kommer du från leverantörssidan. Du har framgångsrikt arbetat med orderhantering och flöden med kund- och leverantörs kontakt.

 Som person är du strukturerad, noggrann och initiativtagande.  För att trivas i tjänsten tror vi att du är kommunikativ, serviceinriktad och administrativt lagd. Du ska vara en van användare av Microsoft Business Dynamics AX , Microsoft Office och i synnerhet Excel. Du har flytande engelska i språk och skrift.

 Intervjuer kommer att ske fortlöpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

  För att söka tjänsten vill vi att ni lägger in er ansökan i vår CV-databas via länken nedan.

 Vi ser fram emot din ansökan!

 Randstad är ett världsledande bemannings- och rekryteringsföretag och få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Publiceringsdatum
2015-03-20

Arbetstider och omfattning
Vikariat Vikariat

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carin Wall 072 988 90 07

Företag
Randstad AB Stockholm

Adress
Randstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm

Kontorsadress
Ringvägen 100

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2215011

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Stockholm: