Supply Chain assistent
Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
2020-01-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supply Chain assistent" (publicerad 2020-02-21) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Som Supply Chain Assistent säkerställer du flödet för en leveranskedja från order till leverans samt fakturering och administration.
I ditt arbete kommer du dagligen att utföra arbetsuppgifter såsom leveransuppföljning, registrera ordrar och skapa fakturor. Du kommer jobba mycket med datorn som verktyg där du även i olika system (SAP) kommer att följa upp leveranser och returer, göra listor samt kolla KPI:er. Ett exempel kan vara om t.ex. en TV levererats till en kund trasig så kommer man via systemet lösa det administrativa som ligger bakom för att kunden ska få en ny TV och bli nöjd. Man har således en viktig roll i bolaget då Panasonic värnar om sina kunder väldigt mycket.som är trasig, lösa allt kring det är en claim. Monitorerar inplanerade leveranser. De den kommer göra när den registerar ordrar.
För att lyckas i denna tjänst så ser vi att du är:
SnabblärdMotiverad och driven att vilja lära dig merVan och orädd i att ställa frågor om man undrar över någotNoggrann som person men kanske främst i ditt arbete
Andra saker vi tittar på:
Meriterande att kunna fler nordiska språkVi er gärna att du har arbetat med liknande uppgifter tidigareGärna tidigare kontorsarbeteHar arbetat i SAP som program eller liknande
Vad vi erbjuder:
En stimulerande tjänst som passar perfekt vid sidan om studiernaEn tjänst där du får lära dig mycket och ta eget ansvarEn bra merit i ditt CV med ett välkänt företag
Tjänsten är på 25% och löpande så vi ser kanske en person som är i början av sina eftergymnasiala studier. Kanske studerar du ekonomi eller logistik och känner att ett extraarbete på ett välkänt företag ger dig en bra erfarenhet samtidigt som att du kan bidra med dina kunskaper och motivation inom bolaget.
Tjänsten skall tillsättas omgående så vi ser gärna att du söker med CV och personligt brev snarast där du kort beskriver varför just du passar som Supply Chain Assistant.
Frågor besvaras av ansvarig rekryterare på william@
thomasson@kraftsam.sePanasonic Nordic bedriver sin verksamhet i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Island. Den nordiska organisationen har cirka 80 medarbetare och huvudkontoret är beläget i Stockholm. Panasonic Nordic etablerades 2003 (Sverige, Norge och Danmark), Finland. För mer information om oss är du välkommen att besöka vår hemsidan. OM Panasonic Nordic
Varaktighet, arbetstid
Deltid 25% Efter överenskommelse
Publiceringsdatum2020-01-14ErsättningTimlön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKraftsam Rekrytering & Bemanning AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "kraftsam489".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 559064-9207),
http://kraftsam.se Jobbnummer 5041369
Observera att sista ansökningsdag har passerat.