Supply chain assistant till optikerkedja i centrala Göteborg

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du precis tagit examen från en utbildning inom logistik/inköp och söker din nästa utmaning? Vill du bli mer insatt i hur logistikflödet fungerar och stötta en Supply Chain Coordinator i sitt dagliga arbete? Är du flexibel och gillar att arbeta i ett högt arbetstempo? Om detta låter som något för dig är du varmt välkommen att ansöka redan idag!

Publiceringsdatum
2022-06-09

Om tjänsten
Som Supply Chain Assistant stöttar du Supply Chain Coordinator i det dagliga arbetet.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Placera ordrar för samtliga butiker inom region Norden (DK, SE, NO, FI, NL)
• Koordinera och följa upp leveranser inom regionen
• Supportera Supply chain organisationen/coordinatorn administrativt.

Vi söker dig som kan börja i mitten av augusti och arbeta 12 veckor. Du kommer att få en anställning hos Adecco men arbeta hos vår kund i centrala Göteborg.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet från koordinerande arbetsuppgifter. Vi söker dig som talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska. Tidigare har du använt Officepaketet som arbetsverktyg.Du har förmåga att se detaljer i större kontext, och att inta ett helhetsperspektiv. Du arbetar strukturerat och har förmågan att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är proaktiv i ditt arbetssätt och har lätt för att prioritera bland arbetsuppgifter.Som person är initiativtagande, noggrann, flexibel, har lätt för att skifta fokus och drivs av att lära dig nya saker.

Det är fördelaktigt om du tidigare har arbetat med en roll inom logisitk.

Om anställningen
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är en av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Elsa Tidblom på Elsa.Tidblom@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se

Sökord
Logistik, logistikflöde, logistikassistent, supply chain assistant, inköpsassistent, purchase assistant, supply chain, koordinator, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-38350".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Elsa Tidblom

Jobbnummer
6727650

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: