Strukturerad Produktkoordinator
Arena Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-08-28Om tjänstenI samarbete med Arena Personal AB söker Dahl en Produktkoordinator med placering i Bromma, Stockholm. Detta är ett bemanningsuppdrag på minst 6 månader, för rätt person finns det goda chanser för överrekrytering till kund.
Som Produktkoordinator har du ett helhetsansvar för produktrelaterad information vilket innefattar både att affärssystemet alltid ska ha rätt artikel- och produktinformation samt att utforma
produktinformation i publika kanaler.
Arbetsuppgifterna omfattar bland annat
• Lägga upp och underhålla affärssystemet med artikel- och prisinformation
• Lägga upp och underhålla leverantörsregistret med leverantörsdata
• Kommunicera med leverantörer om artikelinformation
• Arbeta med texter, bilder och egenskaper i publika medier
• Hantera relaterade dokument, t.ex. säkerhetsblad och prestandadeklarationer
Start: Omgående
Intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan idag!
ProfilVi söker dig som har ett intresse för teknik och erfarenhet av teknisk dokumentation, och som har lätt för att arbeta med Excel och siffror. Du talar och skriver svenska flytande. Dina engelska språkkunskaper är goda i tal och skrift, och vi ser gärna att du har goda branschtekniska språkkunskaper. Erfarenhet av att arbeta med M3, Movex eller andra databaser med produktdataregister är meriterande.
Du är en strukturerad och noggrann person, som tycker att kvalitet är en självklarhet även när det är mycket på gång. Du har lätt för att skapa kontakter, och har en utpräglad can-do-attityd.
Som person är du självgående och van att ta egna initiativ. Du bör bara stresstålig och ha lite skinn på näsan. Du skall vara kreativ inom ramen för våra värderingar och policys och det är viktigt att du har en analytisk förmåga och agerar affärsmässigt. Du som söker skall ha gymnasieutbildning.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider.
Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Dahl Sverige AB är Sveriges ledande handelsföretag inom VVS, Mark&VA, Industri, Kyla och Fastighet. Vi erbjuder även verktyg och andra förnödenheter. Dahl har 64 yrkesbutiker i Sverige, dessa kallas DahlCenter. På Dahl strävar vi efter att kunder, leverantörer och andra intressenter upplever att vårt företag står för: Tillgänglighet, Tillförlitlighet och Kompetens. Dahl Sveriges omsättning uppgår till ca 5 Mdr och antalet anställda är drygt 1 000. Sedan 2004 ägs Dahl av den franska industrikoncernen Saint-Gobain.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2492
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelén Schoultz
helen.schoultz@arenapersonal.comFöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Köpmangatan 5
15171 Södertälje
KontorsadressKöpmangatan 5, Södertälje
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2409519
Observera att sista ansökningsdag har passerat.