Strömberg Distribution söker en nyckelkundsansvarig som vill dri

Strömberg Distribution / Säljarjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Strömberg Distribution i Huddinge

Strömberg Distribution

Publiceringsdatum
2010-12-28

Företaget
Strömberg arbetar med kommunikationslogistik, det innebär att vi leder och säkrar våra kunders kommunikationsflöden och erbjuder en effektiv lagerhantering och distribution.
Vi utvecklar och erbjuder lösningar inom fyra verksamhetsområden: IT-system, Automatiserad kommunikation, Kampanjhantering och Logistikoptimering.
Strömberg koncernen har cirka 200 anställda med huvudkontor i Huddinge söder om Stockholm och med verksamhet på flera orter. Omsättning 270 MSEK (2009). Koncernen är uppdelad i 5 dotterbolag. För mer info www.strd.se

Arbetsuppgifter
Till vårt kontor i Huddinge söker vi en Kundansvarig Projektledare.
Du är ansvarig och för att driva säljprocessen, bygga starka relationer med befintliga och nya kunder, föreslå affärsmöjligheter samt att ge råd och förslag på möjliga förbättringar i deras processer och kommunikation.
Du jobbar i kundteam med produktionsledare, nära såväl våra affärsansvariga som vår produktionsenhet och IT-avdelning, för utförande av olika kunduppdrag inom kommunikation och logistik.
Ditt uppdrag är att säkerställa att hanteringen av våra kunder, deras projekt och processer utförs utifrån kundens krav och önskemål samt att uppdragen genomförs med hög kvalité, god leveranssäkerhet och bra lönsamhet.
Vi söker dig som vill arbeta i en dynamisk miljö och där du har viljan att växa med bolaget. Vi söker dig som vill ha utmaningar och framförallt vill kunna göra bra affärer tillsammans med teamet och kunderna.
Du kommer att ha ett helhetsansvar över de kunder som du driver och tyngdpunkten kommer att vara att utveckla dessa. Vi ser en stor potential hos dessa företag och detta gör att tjäsnten blir en nyckelfunktion i vårt team.

Bakgrund
Vi söker dig som har relevant utbildning, gärna med inriktning mot marknadsföring och IT eller har motsvarande arbetserfarenhet.
Det är meriterande om du har en projektledarutbildning.
Vi ser gärna att du ha ett antal års erfarenhet av arbete inom exempelvis marknad, logistik eller kommunikation. Du bör ha vana att koordinera kundmöten och arrangera presentationer för kunder, önskvärt är om du har kunskap inom digital kommunikation.
Som person är du kund- och lösningsfokuserad och affärsmässig.
Du är kommunikativ, entusiasmerande, har lätt för att samarbeta med andra och tar stort eget ansvar och initiativ.
Du är noggrann och ditt arbetssätt är strukturerat och organiserat.
För att trivas hos oss bör du vara en person som mår bra i en föränderlig miljö med högt tempo och snabba korta puckar.

Övrig information
Vi erbjuder dig en spännande tjänst där du kommer vara en nyckelperson i vår vidare expansion.
Finner du denna tjänst intressant vill vi att du söker via vårt webformulär. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakt Thomas Runsten på Sale Nordic.
I denna tjänst samarbetar Strömberg med Sale Nordic Staffing Services. Vi kommer att göra kontinuerliga urval i denna process vilket gör att vi vill ha din ansökan så fort som möjligt.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-01-17
Ange följande referens när du ansöker: 283
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Thomas Runsten, 08-546 755 00, thomas.runsten@salenordic.com

Företag
Strömberg Distribution

Adress
Strömberg Distribution
Gårdsfogdevägen 4
16866 Stockholm

Jobbnummer
810952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Strömberg Distribution

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Strömberg Distribution: