Store Manager
Caffé Nero / Chefsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Caffé Nero i Helsingborg,
Jönköping,
Eskilstuna,
Västerås,
Stockholm eller i
hela Sverige På Caffe Nero är det våra anställda som gör att vi sticker ut. Om du prioriterar att hålla dina gäster nöjda genom fantastisk kundbemötande och service samtidigt som du växer och utvecklas tillsammans med ditt team, så är detta jobbet för dig.
Har du glimten i ögat, den speciella personligheten och vill bli vår Store Manager?
Som en av oss på Caffé Nero så är det du som person och ditt bemötande som är det viktiga. Vi vill arbeta med professionella, serviceminded och härliga människor som kan ge gästen en fantastisk upplevelse med att servera kaffe i premiumsegmentet. Det är av högsta vikt att du lär dig att förstå och kan leva upp till kvalitén på vårt varumärke. Vi erbjuder kaffe av högsta kvalité och vill ge gästen en smakupplevelse utöver det vanliga.
En Store Manager hos oss på Caffé Nero har stort fokus på ledarskapet och är en förebild för sina kollegor i coffeshopen. Du säkerställer att den lever upp till de värderingar, policys och visioner som Caffé Nero har och som är så viktiga. Du har ett övergripande ansvar att säkerställa effektiviteten, försäljning- och resultatansvaret såväl som ansvar att leda och entusiasmera din personal. Du är en förebild för dina medarbetare, ett ansikte utåt och ansvarig för varumärket Caffé Nero på din arbetsplats.
Vi vill träffa dig som har:
• Erfarenhet från ledarskap och vana från att leda andra
• En utpräglad servicekänsla och förmågan att överträffa gästens förväntningar
• Kunskap och förståelse för siffror, ekonomi samt uppföljning och analys
• Erfarenhet att följa uppsatta mål, driva affärer och sträva efter att överträffa uppsatta mål
• Kunskap och vana från premiumsegmentet och förmågan att ge det där lilla extra
Dina ansvarsområden är totalansvar för hela driften av coffeshopen, både vad det gäller medarbetare samt resultat. Dina arbetsuppgifter är många och varierande där följande är prioriterade:
• Leda, coacha och stötta dina medarbetare i deras utveckling på arbetsplatsen
• Kvalitetssäkra erbjudandet, säkerställa att miljön alltid håller toppnivå samt att alla medarbetare är uppdaterade på alla kampanjer samt övrig utveckling
• Utveckla och optimera teamet utifrån bemanning och schema
• Ha insikt i, arbeta med samt bidra till att budget följs och affären utvecklas
Vårt erbjudande till dig är en framtid hos oss på Caffé Nero, en del av ett familjeägt företag som värnar om sina medarbetare och ger en möjlighet till stor personlig utveckling.
Caffé Nero är ett internationellt företag som finns i en mängd länder såsom Storbritannien, Irland, USA, Polen, Turkiet, Cypern och nu i Sverige. Vi arbetar nära våra anställda, med professionella avtal och villkor och vill bidra till att du som har rätt inställning med ambitioner kan göra en personlig resa hos oss.
Du börjar med att gå vår interna utbildning som innefattar förståelse och känsla för varumärket, utbildning till barista, insikt i drift, ekonomi, inköp mm för din coffeshop.
Är detta du?
Hör av dig till oss så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående varför det är viktigt att vi får ta del av ditt CV samt personlig pitch så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2019-05-04ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCaffe Nero
AdressCaffe Nero
Solnavägen 2
11365 Solna
KontorsadressSolnavägen 2
Jobbnummer 4767808
Observera att sista ansökningsdag har passerat.