Staples söker norsk förstående kundtjänstmedarbetare!
Maxkompetens Konsult AB / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
Till Staples huvudkontor i Borås sökes nu norsktalande kundtjänstmedarbetare! För dig som kan göra dig förstådd i det norska språket så är detta en utmärkt möjlighet att söka tjänsten som kundservicemedarbetare på Staples. Det är inget krav att du ska behärska norska i skrift.
Som norsktalande kundtjänstmedarbetare kommer du att besvara frågor via telefon, mail och chatt, och därför är det viktigt att du med enkelhet behärskar att arbeta via datorn som arbetsredskap. Då tempot är stundvis högt läggs vikt vid att du som kundtjänstmedarbetare inte ser några hinder med att arbeta effektivt, lösningsorienterat men samtidigt med noggrannhet. Du brinner för att skapa goda kundrelationer genom en alltjämt lika hög servicenivå. Viktigt är att du som ambassadör utåt för Staples kan kommunicera på ett professionellt sätt i både tal och skrift. Utöver detta läggs stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.
Din profil
Kreativitet och goda kundrelationer värderas högt i företaget, vilket har varit ett framgångsrikt koncept genom åren och resulterat i en utvecklande och positiv arbetsmiljö. Sök nu, och ha möjligheten att vara med och bibehålla företagets sköna sammanhållning där samtliga medarbetare befinner sig i fräscha lokaler med många öppna ytor - och där relationerna vårdas ömt i syfte att behålla den goda företagskulturen. Staples är väletablerade på den svenska marknaden och deras produkter är tillgängliga för kunderna genom fysiska butiker, telefon order samt ett omfattande sortiment onlinebeställningar.
Arbetsuppgifter:
Orderadministration
Produktrådgivning
Fakturafrågor
Reklamationer
Krav
Behärskar norska i tal och skrift
God datorvana
Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundbemötande/butiksservice
Kunskaper inom andra nordiska språk
Vad erbjuder vi dig?
Fast månadslön
Två veckors betald utbildning
Chansen att jobba i ett utvecklande team
Friskvårdsbidrag även under din provanställning
Utökad erfarenhet och kunskap kring kundtjänst
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning (med tillämpad provanställning)
Arbetstider: Vardagar, kontorstider
Lön: Månadslön
Sök redan idag då ansökningarna bearbetas löpande! Vid frågor gällande rekryteringsprocessen, vänligen maila
elma.sabanovic@maxkompetens.se.
Sista ansökningsdag
2017-10-30
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-10-10ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-30
Ange följande referens när du ansöker: 6548
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElma Sabanovic
elma.sabanovic@maxkompetens.seFöretagMaxkompetens Konsult AB
AdressMaxkompetens Konsult AB
Lilla Brogatan 19
50335 Borås
KontorsadressLilla Brogatan 19
Jobbnummer 3743152
Observera att sista ansökningsdag har passerat.