Spindel i nätet

Innovatrek AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Innovatrek AB i Stockholm, Sollentuna, Upplands Väsby, Södertälje, Enköping eller i hela Sverige

Lagandan tar emot personer som behöver arbetsträna efter lång frånvaro från arbetslivet, sköra personer som har behov av arbete eller sysselsättning i en ovanligt god miljö och får bistånd enligt SoL, samt personer som enligt LSS har rätt till daglig verksamhet. Vi finns i Nacka, endast 5 minuters bilväg från Södermalm.
Detta har vi gjort i hela 30 år, sedan 1991. Många av våra brukare har varit med oss hela vägen, då det är en verklig plats att trivas på. Vi erbjuder varierande arbetsuppgifter inom montering och förpackning, orderplock och packning samt lagerarbete. För att kunna erbjuda normala arbetsuppgifter, vilket vi tycker är mycket viktigt, har vi byggt upp en stabil kundkrets från olika branscher i näringslivet. Vi har uppdrag med lagerhållning, distribution, montering och förpackning.
Vi arbetar nu med att expandera vår kundkrets till en internationell marknad. Rollen innebär ett arbete som innefattar flertalet olika aspekter som kräver att du har erfarenhet av olika typer av arbete då Lagandan inte är en vanlig arbetsplats.
Vi ser att du har:
Minst 5 års erfarenhet av arbete med människor med fysiska och psykiska sjukdomar
Har du medicinsk utbildning är det starkt meriterande då vi i arbetet med våra deltagare kan ha plötsliga medicinska akuttillstånd så som epileptiska anfall.
Minst 3 års erfarenhet av försäljning, kundhantering samt ekonomi. Du ska kunna hantera flera bollar i luften, ha hög tolerans för stress samt hantera siffror utan problem. Du ska ha dokumenterad erfarenhet av detta.
Du ska behärska svenska och engelska i tal och skrift '
Du ska även behärska minst två av följande språk på professionell nivå för att kunna kommunicera med kunder: franska, spanska, portugisiska eller tyska.
Du ska ha minst 2 års dokumenterad erfarenhet av arbete på 3PL/lager
Du ska ha erfarenhet av att hantera internationella kunder, och samtidigt vara redo att vid behov arbeta tider utanför ordinarie öppettider då detta kan krävas på grund av tidsskillnad.

I din roll har du kontakt med våra kunder, ansvar för att se till att arbetet rullar på dels genom att själv utföra vissa delar men även fokus på att framförallt genom att fördela arbetsuppgifterna till deltagarna. Du har även hand om att det blir korrekt registrerat vad som har gjorts och ska faktureras. Därför är det viktigt att du är både noggrann och serviceinriktad.
Du arbetar tillsammans med dina kollegor för att stötta deltagare utifrån var och ens behov.
Du ska inte heller ha något problem med att hjälpa till med att packa och montera då detta ibland behövs. Du ska således ha en hög fysisk kapacitet.

Publiceringsdatum
2024-01-11

Profil
Vi söker dig som är står stabilt med bägge fötterna på jorden och som har ett tydligt servicetänk. Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Vi ser att du är flexibel och kan samarbeta väl, även när dagen inte blir som planerat.
Vi söker 1 tillsvidaretjänst på ca 60-80% med start omgående.
Intervjuer sker löpande, så skicka gärna din ansökan direkt!
Läs gärna mer om Lagandan på www.lagandan.com

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-10
Ansökan Key account manager
E-post: Info@lagandan.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Ansökan Key account manager".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Innovatrek AB (org.nr 559072-2905)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Lagandan AB

Jobbnummer
8386249

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Innovatrek AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Innovatrek AB: