Speditör / ekonomiassistent inom sjölogistik!
Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2024-01-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Speditör / ekonomiassistent inom sjölogistik!" (publicerad 2024-02-19) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2024-01-22Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetFöretaget är en global koncern som arbetar med att leverera logistiktjänster till kunder inom bland annat fordonsindustrin och tillverkningsindustrin. Tjänsten är placerad på deras kontor i centrala Göteborg. De söker nu dig som vill bidra till effektivisering av deras sjölogistiska flöden och nöjda kunder. Som speditör inom ekonomi blir du en del av ett team som präglas av nära samarbete och god gemenskap.
Dina arbetsuppgifterI denna roll kommer du främst arbeta med olika administrativa ekonomiska uppgifter kopplat till företagets godsflöden inom sjölogistik. Du ansvarar för löpande registrering och manuell hantering av inkommande och utgående faktureringar. Du registrerar fakturor löpande och säkerställer att informationen stämmer. I ditt arbete kommer du ha en tät kontakt med övriga avdelningar inom sjölogistik. Samtidigt har du daglig kontakt med leverantörer och analyserar resultaten på varje skeppning.
• Löpande fakturering och kostnadskontroll
• Nära kontakt med andra avdelningar inom sjölogistik
• Analysering av resultat på varje skeppning
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad eftergymnasial utbildning inom logistik eller liknande
• Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal samt skrift
• God dator- och systemvana
• Meriterande med erfarenhet av sjölogistik och/eller ekonomi
Vi söker dig som har förmåga att snabba sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och trivs i en roll där du får grotta ner dig i problem och ser dig själv som servicceinriktad. Vi tror att du som söker är en person som har en öppenhet för förändring och snabbt kan ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Du har även förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Josefin Sundqvist
josefin.sundqvist@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8411632
Observera att sista ansökningsdag har passerat.