Speciallärare 100%

Lindöenheten / Speciallärarjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla speciallärarjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lindöenheten i Norrköping

Vi söker en speciallärare till våra skolor i Lindö.
Lindöenheten består av tre skolor och fem förskolor. Du kommer att arbeta tillsammans med våra skolor.
Lindöskolan år f-3 ca 100 elever. Långtorpsskolan år f-3 ca 100 elever och Bråviksskolan f-6 ca 280 elever.
Vi söker dig som är utbildad speciallärare med erfarenhet och kunskap kring barn i behov av stöd. DU har ett lösningsfokuserat förhållningssätt och är professionell och tydlig i ditt bemötande av föräldrar.
"En skola för alla" styr ditt arbete med barnen.
Vi söker dig som har god kunskap och erfarenhet av:
Tydliggörande pedagogik
Kompensatoriska hjälpmedel
Dyslexi/dyskalkyli
Skrivande av åtgärdsprogram
Datakunskap
Lexia/provia/ITBA
och de vanligaste screeningtesterna.

Publiceringsdatum
2010-10-06

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-10-22
Tjänsten finns under förutsättning att den ej tas i anspråk av redan anställd i kommunen.
Ange följande referens när du ansöker: Speclärare
Ansökan kan skickas till e-postadress: anette.ulvestafnilsson@edu.norrkoping.se

Kontakt
Anette U Nilsson, Rektor, 0730202388, 011-151343 (Telefon), anette.ulvestafnilsson@edu.norrkoping.se
Eva-Marie Forsberg, Rektor/Förskolechef, 011-153134 (Telefon), eva-marie.forsberg@norrkoping.se

Facklig kontakt
Elisabeth Kostmann, LR, 01-153145 (Telefon), edu.elisabeth.kostmann@edu.norrkoping.se

Företag
Lindöenheten

Adress
Lindöenheten
Slörgatan 5
60375 NORRKÖPING

Kontorsadress
Slörgatan 5
Norrköping

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 011-151343

Jobbnummer
748189

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lindöenheten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lindöenheten: