Spännande företag söker lager/orderhanterare!

Framtiden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige

Vår kund arbetar i en spännande bransch och söker just nu en medarbetare med uppdrag inom bland annat lager- och orderhantering. Är du personen vi söker som vill arbeta med varierande arbetsuppgifter och samtidigt få goda utvecklingsmöjligheter inom företaget? Sök då redan nu, urvalet sker löpade!

Dina arbetsuppgifter
Du kommer arbeta som lager- och orderhanterare vilket innebär arbetsuppgifter som registrering av ordrar, besvara offertförfrågningar och boka transporter. I rollen kommer du även få ansvar att se till att rätt antal av varje artikel finns på lager då du har ett nära samarbete med inköpsavdelningen på företaget.

Om företaget
Vår kund är världsledande tillverkare och leverantör av avancerade lastningssystem till flygindustrin.
De erbjuder även specialanpassade lastlösningar och världsomspännande support för deras system.
Huvudkontoret är placerat i Tyskland men en stor del av utvecklingen sker i Lund.


Din profil
Vi ser gärna att du som person är driven och inte ser några konstigheter i att hugga i. Dina arbetsuppgifter kommer hela tiden variera och du kommer ha många bollar i luften, därför ser vi gärna att du är stresstålig och har ambitionen att få saker gjorda. Du kommer kontinuerligt ha kontakt med företagets internationella kunder och därav är engelska ett krav och samtidigt att du är serviceinriktad.

Krav

• Svenska och engelska i tal och skrift.
• Datavana

Meriterande

• Tidigare erfarenhet av arbete i Oracle
• Tidigare erfarenhet av service/försäljning
• Truckkort


Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
Ort: Lund
Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Urval: Sker löpande, skicka in din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-02-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-09
Ange följande referens när du ansöker: 10849
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Andersson daniel@framtiden.com 0761-709076

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drottninggatan 1 D
21211 Malmö

Kontorsadress
Drottninggatan 1 D

Jobbnummer
3337950

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: