SOS International söker en ledare!

SOS International AB / Försäljningsjobb / Danderyd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Danderyd, Solna, Sundbyberg, Lidingö, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SOS International AB i Danderyd, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Ditt dagliga arbete:
Rollen som ledare innebär att du leder ett team som består av tjugo larmoperatörer där du ska verka för att SOS International levererar service i världsklass till våra slutkunder utifrån uppsatta mål.

Du skapar förutsättningar för hög kvalitet och hög service samtidigt som medarbetare bidrar, utvecklas och trivs. Du utövar ett coachande ledarskap som bidrar till förståelse för uppdraget och som gör att medarbetarna vill, kan och får utföra sitt uppdrag - ett uppdrag som utgår från kundens behov. Du ansvarar också för att arbetet bedrivs under långsiktigt hållbara arbetsformer så att en hälsofrämjande arbetsmiljö utvecklas.

Som ledare arbetar du nära affären och dina medarbetare i vardagen vilket innebär att du kan och vill arbeta operativt. Tjänsten kommer att inledas med en grundutbildning och träning i det dagliga arbetet under ett par månader.

Din bakgrund och erfarenhet:
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av och brinner för ledarskap. Du har erfarenhet av ett arbete inom service och utmanas av att skapa den goda kunduppleveslen. Vi ser gärna att du har erfarenhet av och trivs i en 24/7- verksamhet samt vana att agera i akuta situationer.

Du har god datorvana samt goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då arbetet sker i en nordisk miljö. Meriterande är erfarenhet eller kunskap inom försäkrings-, bil- eller/och callcenter-verksamhet.

Dina personliga egenskaper:
För att du ska trivas är det viktigt att du är självgående, prestigelös, har förmåga att skapa goda relationer och förtroende. Du drivs av att motivera din omgivning och brinner för att se människor växa.Du älskar service och ser naturligt kopplingen mellan att arbetsglädje hos medarbetare ger god service till kunder.

Det viktiga är inte exakt vad du har gjort, utan dina personliga egenskaper och framförallt ditt mindset. Vi vill se engagemang, energi, förmåga och en stark vilja att vara med att bygga vårt fina företag vidare mot våra mål.

Om SOS International:
SOS International är den ledande assistansorganisationen i Norden. Från våra larmcentraler i Danmark, Sverige, Norge och Finland tillhandahåller vi akut personlig assistans över hela världen.

SOS International erbjuder ett brett utbud av lösningar i form av personlig assistans och utrustning - före, under och efter en resa. Vår produktportfölj innehåller anpassningsbara white label-lösningar inom områden som världsomspännande resor bistånd, hälso-och sjukvård, vägassistans, krishjälp, spårning, och hemhjälp. I Norden är vi cirka 1200 medarbetare varav 200 i Sverige.

Vi har en stark position på marknaden, men vill bli ännu bättre! Vår tanke är att tillsammans med våra kunder erbjuda bästa tänkbara service och därmed behöver vi stärka vår organisation med ytterligare en ledare till ett av våra sex operativa team. I denna roll erbjuder vi en utmanande och utvecklade ledarroll i en fartfylld operativ verksamhet som bedrivs 24 timmar om dygnet.

Varaktighet, arbetstid
Omfattning: Heltid (visst arbete kan ske på kvällar och helger) Önskvärd start: Omgående Arbetsplats: SOS International, Karlsrovägen 1, Danderyd

Publiceringsdatum
2017-10-27

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jill Axelsson Jonsson jill@se.sos.eu 086254402

Företag
SOS International AB

Adress
SOS International AB
Box 608
18216 Danderyd

Kontorsadress
Karlsrovägen 1

Jobbnummer
3772152

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SOS International AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SOS International AB: