Sommarvikarier-Kundcenter

Jula AB / Kontorsjobb / Skara
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Skara, Götene, Lidköping, Falköping, Skövde eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jula AB i Skara, Falköping, Skövde, Mariestad, Trollhättan eller i hela Sverige

Jula AB är ett lönsamt detaljhandelsföretag som säljer produkter till låga priser för hemmafixare och proffs. Just nu har vi 78 varuhus i Sverige, Norge och Polen.
Vår arbetsplats präglas av entreprenörsanda och att vara i ständig utveckling. Våra ledord är nyfikenhet, engagemang, ärlighet och att gå rakt på mål. Omsättningen 2014 var 5,3 miljarder kr och vi sysselsätter ca 2500 personer .

Ett antal Sommarvikarier till Jula ABs Kundcenter

Om Julas Kundcenter:
Julaskundserviceavdelning består av ca 35 st medarbetare som handhar över 2 miljoner kontakter via samtal, mail och chatt per år. Vi arbetar efter uppsatta mål och en fastställd servicepolicy. Varje medarbetare får regelbundet personlig återkoppling på sin arbetsinsats genom coaching och medlyssning. Vi utbildar och utvecklar våra anställda inom kundbemötande.

Publiceringsdatum
2015-04-02

Arbetsuppgifter
Arbetsbeskrivning: Som medarbetare på Jula
Kundcenter ansvarar du för inkommande samtal och mail från kunder. Chatt och
utgående samtal i servicesyfte kan också vara en del av din arbetsdag.
Kundernas ärenden gäller ofta produktförfrågningar och prisuppgifter men även
frågor om reservdelar och teknisk support. Många kunder vill också ha
information om vår kundklubb eller ansöka om ett företagskort. På ett
serviceinriktat och coachande sätt besvarar du frågor och bidrar till goda
kundrelationer. Du jobbar dagligen med telefon och dator och du växlar snabbt
mellan olika program som är kopplade till Julas Kundcenter.

Arbetets omfattning:
Vi söker dig som vill arbeta schemalagd flextid måndag-fredag mellan kl 08.00-20.00, samt lördag och söndag 10.00-17.00. Du kommer att arbeta i team och avlasta
ordinarie personal vid semester, du förväntas därför att kunna arbeta minst 8 veckor sammanhängande plus utbildning. Utbildning börjar hos oss mellan veckorna 23-25. Möjlighet till anställning efter sommarvikariat finns.

Profil
Kompetenskrav:Vi söker dig som är ekonomistudent eller teknikstudent lägst i årskurs 2 på gymnasielinje eller att du har erfarenhet som bedöms som likvärdig. Meriterande är om du tidigare arbetat inom servicerelaterade yrken. Du är en god kommunikatör och älskar att ge effektiv och god service. Du skall ha god datorvana. Du har mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift, talar och skriver du dessutom norska är
det meriterande.

För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du är glad, positiv och gillar att
arbeta i grupp. Vidare är du nyfiken och hungrig på att lära dig nya saker. Det
viktigaste för dig är att se till att kunden blir nöjd samtidigt som du har lätt att behålla lugnet i perioder när det är mycket att göra. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande och sommarvikariatet kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vid eventuella frågor om sommarvikariatet hänvisar vi till Customer Service Manager Annika Nyström eller Linda Ljungmark, HR generalist på tele nr: 0511-246 00 (vxl).

Arbetstider och omfattning
Heltid Sommarjobb (jun-aug)

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Ljungmark

Företag
JULA AB

Adress
JULA AB
Box 363
53224 Skara

Kontorsadress
Box 363

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2232741

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jula AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jula AB: