Sommarjobba som agent!
Responda Group AB / Kundservicejobb / Haparanda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Haparanda,
Kalix,
Övertorneå,
Överkalix,
Luleå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Responda Group AB i Haparanda,
Kalix,
Östersund,
Bollnäs,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group (
https://respondagroup.se/) och läs mer om oss.
Vårt erbjudande
Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb där det för rätt person finns det goda möjligheter att förlänga vistelsen hos oss efter sommaren!
Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet.
Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass!
Publiceringsdatum2024-03-19Om tjänstenDu kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice, som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.
Introduktion: 1 vecka.
Start: Enligt överenskommelse.
Omfattning: Deltid sommarvikariat.
Arbetstider: Skiftarbete med vissa kvällar och helger.
ArbetsuppgifterDu kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl.
Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.
ProfilDu är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra.
Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.
Krav för tjänsten är:
• Gymnasieutbildning
• Flytande svenska, både tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift
• Har en god datorvana
Kontaktuppgifter för detta jobbVälkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Responda Group
Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Responda Group AB (org.nr 556754-1395),
http://www.respondagroup.se Arbetsplats Responda Group
Kontakt Johan Rosenqvist
johan.rosenqvist@respondagroup.com 070-3267856 Jobbnummer 8552398
Observera att sista ansökningsdag har passerat.