Sommarjobba med tekniska frågor i Picadelis 1st Line Support!
Greenfood AB (publ) / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Greenfood AB (publ) i Göteborg,
Helsingborg,
Växjö,
Motala,
Malmö eller i
hela Sverige Picadeli är ett ledande globalt foodtech företag som erbjuder hälsosam snabbmat. Vi erbjuder ett innovativt och smart salladsbarkoncept där konsumenterna kan plocka och blanda sina egna goda, hälsosamma och prisvärda sallader. Dessutom har vi också skapat världens säkraste, digitala och uppkopplade salladsbar för att garantera kvalitet och livsmedelssäkerhet. Idag finns våra salladsbarer utspridda över hela Europa och även i USA.
Sommaren närmar sig med stormsteg och vi söker nu efter en stjärna som kan hjälpa till att leverera förstklassig teknisk service vår First Line Support under semesterperioden (v.24-34). Vi du ha ett händelserikt sommarjobb med grymma kollegor? Ansök idag!
Uppdragsbeskrivning
Picadeli's First line support är ett skarpt och energirikt gäng som tillsammans gör sitt yttersta för att hålla förstklassig service till kunder, konsumenter och kollegor på den svenska marknaden.
På teknisk support hanterar du i huvudsak ärenden av teknisk karaktär rörande våra salladsdiskar i butik. Du är Picadeli's förlängda arm till affärsutvecklarna som du stöttar och supportar i det dagliga arbetet genom löpande information om pågående ärenden hos befintliga kunder, samt kontinuerligt uppdaterar om status i öppna ärenden.
Detta görs i huvudsak via vårt ärendehanteringssystem Zendesk, samt via telefon och mail. Hantering och beställning av reservdelar är också en del av uppdraget.
För att lyckas i denna roll behöver du ha lätt för att sätta dig in i hur en konstruktion är sammansatt; mjukvara som hårdvara, samt att du har ett tekniskt intresse och är van att arbeta i system.
Alla kollegor på First Line Support bidrar till hög kundnöjdhet, arbetar proaktivt, följer upp ärenden, dokumenterar och återkopplar till kund, alltid med en positiv ton och hög servicenivå.
Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav.
Rollerna utgår ifrån Picadeli's huvudkontor i Göteborg och du tar dig enkelt hit med kollektivtrafiken.
Vi erbjuder dig
På Picadeli är ingen dag den andra lik och vi lovar dig ett utvecklande sommarjobb i en händelserik miljö! Vi erbjuder dig mycket ansvar, ett högt tempo och flexibla arbetsuppgifter där hög service ständigt står i centrum. Du får härliga och drivna kollegor som kommer göra allt för att introducera dig på bästa sätt. Tidsperiod; veckorna 24-34.
Publiceringsdatum2022-04-22Så ansöker duAnsök genom att klicka på knappen för ansökan och ladda upp ditt CV och kontaktuppgifter, sista datum för ansökan är den 29/4. Rekrytering sker löpande.
Vi avböjer vänligt men bestämt alla telefonsamtal och mail från rekryterare, annonsförsäljare eller andra som vill erbjuda sina tjänster i rekryteringsprocessen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagGreenfood AB (publ)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Greenfood AB (publ) (org.nr 559035-9104)
Arbetsplats Greenfood
Jobbnummer 6563780
Observera att sista ansökningsdag har passerat.