Sommarjobb - Order & Customer Services, Account Manger i city
Avanzera AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Har du en viss erfarenhet av ordermottagning och kundsupport? Är du glad och trevlig och har lätt för att hålla flera bollar i luften samtidigt? I så fall kan du vara personen vi söker till rollen ute hos vår kund! Ett perfekt sommarjobb för att få mer erfarenhet.
Karo Pharma är ett företag som levererar läkemedel samt olika typer av tekniska hjälpmedel till apotek, kommuner & landsting samt privatpersoner i hela Sverige. Bolaget innefattar idag varumärkena bl annat Mabs, Allevo, Medcore, Swereco, Dosett samt ett 15 tal läkemedel. Karo Pharma levererar också avancerad kompression till sjukvården. Företaget har drygt 60 anställda, fördelade på huvudkontor i fräscha lokaler i Stockholm City samt centrallager med egen tillverkning i Lenhovda, Småland.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund under tiden du sommarjobbar.
Arbetsuppgifter:
Karo Pharma söker nu en ordermottagare/administratör på heltid för omgående tillträde till vårt kontor i Stockholm. Du är vårt ansikte utåt på vår kundsupportavdelning och hjälper våra kunder med frågeställningar, orderhantering och fakturafrågor inom affärsområdet Kompression. Vi jobbar i affärssystemet Pyramid, tidigare erfarenhet av detta är mycket meriterande.
Du besvarar inkommande samtal och mail från våra kunder, registrerar ordrar i vårt affärssystem, sätter ihop statistik och sköter fakturering. Du ser till att våra kunder får ett trevlig och proffsigt bemötande och service i absolut toppklass. Du har även kontakt med våra utländska leverantörer, varför god engelska i tal och skrift är ett krav.
Din bakgrund:
För att passa in i denna roll måste du vara mycket strukturerad och ha förmågan att hantera flera typer av ärenden samtidigt. Tempot är periodvis högt och det är viktigt att alltid kunna ge lika god service oavsett. Tidigare erfarenhet inom orderhantering/kundsupport ses som meriterande. Då våra kunder ofta är vårdpersonal och patienter ser vi det som mycket positivt om du har någon typ av vårdutbildning. God datorvana är ett krav samt goda kunskaper av både svenska och engelska i tal och skrift.
Som person är du ansvarstagande, självgående, kommunikativ och känner en hög grad av servicekänsla. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare som stöttar dina kollegor och arbetar mot gemensamma mål.
Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Sommarjobb
Publiceringsdatum2017-04-05ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-14
Ange följande referens när du ansöker: 903
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Klingberg 08-54528307
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 3420703
Observera att sista ansökningsdag har passerat.