Sodexo söker Arkivadminstratör för uppdrag hos AstraZeneca
Sodexo AB / Biblioteksassistentsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla biblioteksassistentsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sodexo AB i Södertälje,
Ekerö,
Huddinge,
Gnesta,
Järfälla eller i
hela Sverige Sodexo söker en kreativ och utåtriktad administratör till ett stort internationellt FM uppdrag på AstraZeneca Södertälje, Du är en person som värdesätter service, kvalité och utveckling i ditt dagliga arbete.
Tjänsten omfattar ansvar för arkiv samt arkivering av bl.a. batch-dokumentation samt analysdokumentation inom AstraZeneca Södertälje. Upprätta struktur i arkivet som gör det möjligt att hitta det man söker. Plocka dokument vid efterfrågan. Följa gällande SOP.
Vi söker nu en person för heltidstjänst som har en fallenhet för service med fingertoppskänsla, ordning och reda samt utmärkt kommunikation i Svenska och Engelska såväl i tal som i skrift. Till största delen arbetar du även själv med ett antal praktiska uppgifter. Du är en del utav arkivverksamheten och det praktiska arbetet sker på plats på två olika siter via personlig kontakt, telefon och dator, där du även arbetar i ett antal olika system.
Kvalifikationer/krav
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter med minst 2 års erfarenhet
• Duktig administratör
• Välstrukturerad och lösningsorienterad
• God datorvana med Word och Excel, bekväm med viss utvecklarfunktionalitet.
• Van att arbeta i olika IT system
• Bekant med SharePoint och dess funktionalitet och begränsningar
• Flexibilitet, god samarbetsförmåga och servicekänsla
• Representativ samt vara en god ambassadör för vårt företag
• Behärskar engelska och svenska utmärkt i tal och skrift
Publiceringsdatum2018-05-22Dina personliga egenskaper• Ditt serviceintresse är väldigt stort och du har fingertoppskänsla för hur du bemöter kunden, alltid kunden i fokus
• Du har hög social kompetens och ett högt servicetänkande
• Van att arbeta i stundtals högt tempo
• Stabil- trygg i sig själv
• Synlig
• Strukturerad
• Problemlösningsförmåga
• Förmåga och intresse av att arbeta i ett team, ett trevligt tillmötesgående
Anställningsform:
Tillsvidareanställning, börjar med provtjänst, heltid, dagtid 7-16, måndag-fredag,
Start den 1 juli 2018
Din ansökan vill vi ha senast 2018-06-10
Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee
Vid eventuella frågor besvaras dessa av Liselott Andersson Manager
liselott.andersson@sodexo.com Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan, sin starka drivkraft och entreprenörsanda startade han upp ett litet serviceföretag som levererade mat till företagspersonal i hans hemstad Marseille. Idag har Sodexo vuxit till en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 80 länder världen över. Vi är världsledande inom Quality of Life Services - service för livskvalitet, och våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor samt på institutioner. Vi erbjuder integrerade servicetjänster inom Facilities Management: arbetsplatstjänster, lokalvård, måltidsservice samt hjälpmedels- och konferensverksamhet. Vi bidrar till att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser. Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen. Vårt arbete inom dessa områden har också resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser under årens lopp.
I Norden omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid, dagtid Ej specificerat
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSodexo AB
AdressSodexo AB
Astraallé
15257 Södertälje
KontorsadressAstraallé Byggnad 674
Jobbnummer 4158072
Observera att sista ansökningsdag har passerat.