Skolassistent
Ullvigymnasiet / Administratörsjobb / Köping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Köping,
Kungsör,
Arboga,
Hallstahammar,
Surahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ullvigymnasiet i Köping Ullvigymnasiet söker skolassistent med tillträde 09-05-01.
Du skall huvudsakligen arbeta med skoladministrativa uppgifter såsom vårt elevsystem, betygshantering, CSN-rapportering och studieplaner. Visst receptionsarbete kan förekomma.
Vi söker dig som har gymnasiekompetens och god datorvana.
Du skall ha bra ordningssinne och erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom skolan. Du ska trivas med att ge service och tycka det är spännande om ingen dag är den andra lik. Vi vill att du har intresse för skolans värld, uppskattar kontakten med gymnasieungdomar, och förstår att detta är en viktig period i deras liv.
Ditt goda humör och lugn behåller du även då det är lite högre arbetsbelastning. Du skall snabbt kunna sätta dig in i de förändringar som sker på skolan som en följd av nya förutsättningar på nationell nivå men även lokalt, och du måste därför ha ett flexibelt förhållningssätt. Du motiveras av att hitta nya, effektiva arbetssätt som underlättar vardagen på skolan för oss alla och skall dessutom ha lätt för att samarbeta, eftersom en stor del av arbetet sker i samverkan med andra.
Arbetstider:
Normalt 07.30 - 16.00, men vid terminsstart/slut kan viss övertid förekomma.
Publiceringsdatum2009-01-16Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-01-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ullvigymnasiet@koping.seKontaktAnders Lindberg, Planeringschef, 0221 25453,
anders.lindberg@koping.seFacklig kontaktJan Johansson, Praktiksamordnare, 0221 25409,
jan.johansson@koping.seFöretagUllvigymnasiet
AdressUllvigymnasiet
73185 KÖPING
KontorsadressBadvägen 1
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0221 25410
E-postadress:
torgny.martinsson@koping.se Jobbnummer 383566
Observera att sista ansökningsdag har passerat.