Showroom Manager/Back Office till Arper i Stockholm

Optimum Human Resources AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Optimum Human Resources AB i Stockholm, Sundbyberg, Täby, Upplands Väsby, Södertälje eller i hela Sverige

Arper is an Italian company creating furniture systems for homes, offices and the contract sector.

Arper is the result of an entrepreneurial project that grow out of an artisan leather workshop 1989.

From 2000 onwards, thanks to it distinctive design, research into materials, process innovation and service quality Arper has experienced constant growth in business and organizational structure.

Today Arper is distributed by an international sales network - covering over 90 countries- and presents its collections in single brand stores located in strategic cities: Milan, Cologne, Stockholm, Oslo, New York, Dubai, London, Amsterdam and Tokyo.

I Sverige har Arper varit mycket framgångsrikt och för att ytterligare stärka sin position på marknaden söker vi nu en Showroom Manager/Backoffice till Arpers Showroom på Östermalm i Stockholm.



Publiceringsdatum
2017-03-30

Dina arbetsuppgifter
Som Showroom Manager har du ett mycket varierat arbete. Du är värd/värdinna för utställningen och är den som tar emot spontana besökare likväl som du sköter olika typer av planerade aktiviteter i utställningen. Du kommer också vara support för Arpers 3 svenska säljare vilket kommer innebära en relativ stor del administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten kommer till stor del vara säljande, framför allt i utställningen men säljbesök hos kunder i Stockholm kan förekomma.



Vem är du?

• Vi söker en positiv och utåtriktad person som älskar service både externt och internt.
• Du måste trivas med att bygga relationer och hålla presentationer för besökande grupper.
• Du måste vara mycket ordningsam då utställningens intryck på besökanden är en mycket stor del i Arpers framgång.
• Intresse i och erfarenhet av administrativt arbete är ett krav.
• Då du kommer att ha dagliga kontakter med Arpers huvudkontor i Italien så är goda engelska kunskaper i tal och skrift absolut nödvändiga.

Välkommen till ett av Världens mest spännande designföretag. Se mer på www.arper.com

Eventuella frågor besvaras av Olle Badman på Optimum HR som hjälper oss med denna rekrytering. olle.badman@optimumhr.se Telefonnummer: 0736 26 05 23

Vi önskar din ansökan på engelska

Varaktighet, arbetstid
1 -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Optimum Human Resources AB

Adress
Optimum Human Resources AB
No 18, Centralplan 15
10392 Stockholm

Kontorsadress
No 18, Centralplan 15

Jobbnummer
3408899

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Optimum Human Resources AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Optimum Human Resources AB: