Servicetekniker till trevligt och expansivt företag
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2013-12-06FöretagetFör Connects räkning söker Bravura en servicetekniker som vill bli del av företaget. Connect grundades i mitten på 1990-talet och drivs fortfarande av samma ledning. Företaget är leverantör av såväl produkter som tjänster kring IT och kontorsmaskiner. Kunderna, små och medelstora företag, erbjuds tjänster och produkter vilka ska generera tidsbesparing, sänkta kostnader samt högre säkerhet. Connect syftar till att vara en helhetsleverantör för problemfri IT, starkt knutet till ett nära och personligt engagemang. Känsla och handling har sedan starten resulterat i ett snabbt växande Connect och idag finns kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Borås med levererans av produkter, lösningar och tjänster för cirka 150 miljoner per år. På Stockholmskontoret beläget i Bromma arbetar idag 18 personer.
Dina arbetsuppgifterI rollen som servicetekniker blir du en av tre personer med fokus på området Dokument, vilket innefattar copy, print och scanning. Till viss del kommer ni även i kontakt med ärenden som rör området Presentation vilket bland annat innebär konferensutrustning samt digital skyltning. Tjänsten innebär att serva Connects kunder i Stockholmsområdet gällande framförallt kopiatorer och skrivare. Du utgår från kontoret i Bromma men är dagligen ute på uppdrag hos kund för att avhjälpa dem med service på felanmälda produkter. Även installation av nya produkter ingår i rollen. Via ett ärendehanteringssystem tilldelas du jobb och du ansvarar själv för att rapportera och följa upp dina ärenden under processens gång. Konica Minolta, Canon, Lexmark, Xerox och HP är de produkter du framförallt kommer i kontakt med.
Kvalifikationer• Några års erfarenhet av rollen som servicetekniker (helst inom copy/print)
• Erfarenhet av någon/några av följande produkter är önskvärt; Konica Minolta, Canon, Lexmark, Xerox, HP
• Gymnasial utbildning, gärna teknisk inriktning
• Teknikintresse
Dina personliga egenskaperFör att trivas i rollen som innefattar att träffa mycket kunder, är du social och serviceminded. Vidare ser vi att du är självgående, ansvarstagande och strukturerad. Du trivs i en händelserik och flexibel arbetsmiljö.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön enligt ök.
Kontakt: Bravura, tel. 08-400 240 50
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Sökord: Tekniker, servicetekniker, teknik, Konica Minolta, Canon, Lexmark, Xerox, HP, teknisk support, kopiator, skrivare, print, copy
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-01-07
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIsabelle Riddez
FöretagBravura
AdressBravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm
Jobbnummer 1722134
Observera att sista ansökningsdag har passerat.