Serviceorienterad medarbetare sökes till BMW Kundrelationer

MSX International Ltd / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-03-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serviceorienterad medarbetare sökes till BMW Kundrelationer" (publicerad 2019-05-27) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MSX International Ltd i Stockholm, Jönköping, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

MSX International är ett globalt företag som erbjuder konsulttjänster inom fordonsbranschen inom affärsutveckling men också genom outsourcade helhetslösningar. Vi är stolta över vårt team av experter som levererar mätbara resultat med hög kvalité och bidrar till företagets vision att bli "partner of choice" för alla våra kunder och intressenter.

MSX International söker en Serviceorienterad medarbetare till teamet som sköter kundrelationer för vår kund BMW. I rollen som medarbetare hos Kundrelationer handlägger du dagligen kundklagomål och Goodwillförfrågningar i ett CRM-system där dator och telefon är dina främsta arbetsredskap. Syftet med tjänsten är att ge BMWs kunder förstklassigt bemötande.

Tjänsten hos Kundrelationer passar dig som är van vid att hantera ärenden via telefon och mejl som har ett fordonsintresse och som brinner för att ge förstklassig kundservice.

Omfattning och Arbetsplats:
Placering i Stockholmsområdet. Anställning sker hos oss på MSX International. Vi erbjuder en heltidsanställning med tillträde snarast eller enligt överenskommelse.

Arbetsuppgifter:
- Svara professionellt på kunder och återförsäljares frågor främst via email men även via telefon.
- Säkerställa svar/lösning på kundernas problemsituationer/klagomål kring bilägarskapet.
- Samarbeta med återförsäljarna för klargörande i olika specifika ärenden.
- Driva vidare eller eskalera ärenden som inte kan lösas hos Kundrelationer.
• Hantera och ta beslut i Goodwiil förfrågningar.
- Logga och bearbeta data i kundens CRM system.

Är du den vi söker?
Vi söker dig som är en duktig problemlösare samt arbetar strukturerat och självgående i de uppgifter du tar dig an. Då du kommer att ha mycket externa kontakter ser vi även att du är duktig på att kommunicera i både tal och skrift. Tjänsten passar dig har erfarenhet från arbete med administration och kundservice alternativt erfarenhet inom fordonsbranschen. Erfarenhet från arbete i kundrelationscenter är starkt meriterande. Vi ser också att du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat samt har goda IT kunskaper.

Vi erbjuder:
Som medarbetare hos Kundrelationer kommer du att arbeta i en varierande och stimulerade miljö. För rätt person är detta en unik möjlighet kunna påverka resultatet för märket och återförsäljarnätet.

I rollen kommer också att vara en viktig del i ett dynamiskt, kunnigt och dedikerat team såväl hos kund som hos MSXI. MSXI har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och personalförmåner.



Publiceringsdatum
2018-03-27

Så ansöker du
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag! Alla ansökningar behandlas löpande.


För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:

Rebecka Wallesten, Team Leader + 46 705-635 440, rwallesten@msxi-euro.com

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecka Wallesten RWallesten@msxi-euro.com 0705-635440

Företag
MSX International Ltd

Adress
MSX International Ltd
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
4046962

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MSX International Ltd

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MSX International Ltd: