Serviceminded medarbetare till kundreskontra Finance Helpdesk
Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2018-09-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serviceminded medarbetare till kundreskontra Finance Helpdesk" (publicerad 2018-09-21) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
På uppdrag av en av våra kunder söker vi nu en medarbetare till Finance Helpdesk. Vår kund är en revisionsbyrå verksamma både nationellt och internationellt med ca 60 000 kunder. De sitter i fina lokaler centralt i Stockholm city. Uppdraget påbörjas omgående och beräknas pågå till sista mars 2019.
Som konsult på Avanzera är du med och bidrar till framgång hos våra kunder. Våra konsulter är tillsvidareanställda med månadslön.
Arbetsuppgifter:
Som medarbetare inom Finance Helpdesk kommer du att ingå i ett team bestående av nio kollegor.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Ge service via telefon och mejl till företagets kunder vid frågor gällande fakturor.
• Arbeta i nära samarbete med företagets projektledare i fakturaärenden.
• Bevaka betalningar, påminnelser, inkasso.
• Stötta dina kollegor i faktureringsprocessen och vara behjälplig både via meil och i telefon till verksamheter runt om i hela Sverige.
Din bakgrund:
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundreskontran vad gäller kravhantering, fakturor och inkassohantering. Har du dessutom arbetat inom revision alternativt konsultverksamhet är detta meriterande.
Engelska är koncernspråket och du är bekväm med att använda det på vardagsnivå.
Du trivs i en miljö där det är högt tempo och många kontaktytor. Du arbetar strukturerat, tar egna initiativ och löser problem vartefter de uppstår.
Vi hoppas att vi väckt ditt intresse och att du vill bli en av oss? Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/Avanzera Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Iren Sayar på telefonnummer 0700-905 492 eller
iren.sayar@avanzera.se.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2018-09-19ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-05
Ange följande referens när du ansöker: 1102
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Jonsson 08 - 545 280 304
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 4355989
Observera att sista ansökningsdag har passerat.