Serviceminded medarbetare till åtgärdscentralen

Apcoa / Säkerhetspersonalsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säkerhetspersonalsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Apcoa i Stockholm, Sigtuna, Uppsala, Eskilstuna, Katrineholm eller i hela Sverige

Apcoa Parking är en ledande aktör inom svensk parkeringsservice. Huvudverksamheten är inriktad på etablering, drift och utveckling av parkeringsanläggningar. Företaget har närmare 1000 parkerings- och övervakningsuppdrag i ett 10-tal städer i Sverige som tas om hand av våra ca 450 värdefulla medarbetare.



I rollen som servicemedarbetare på åtgärdscentralen kommer du att jobba mot såväl kunder och även interna medarbetare. Större delen av tiden kommer du att jobba med att svara på samtal från företagets kunder samt jobba med olika administrativa uppgifter. Åtgärdscentralen tar emot samtal från Apcoas kunder som befinner sig i deras garage och parkeringsplatser och behöver hjälp. Samtal de tar emot kan vara att en bom har fastnat och en bil inte kommer ut från parkeringsplatsen eller att en bil blockerar en utfart. Det är då din uppgift att ta kontakt med rätt avdelning som ser till att avhjälpa problemet.

Du kommer till exempel att:

• Ta emot samtal från Apcoas kunder

• Ha kontakt med servicetekniker, parkeringsvakter och skicka ut dem på uppdrag

• Administrera hyresavtal

• Sammanställning av rapporter

• Svara på kundmail

• Vara behjälplig med övriga administrativa uppgifter som kan förekomma på avdelningen

Tjänsten passar dig som vill jobba i en varierande miljö där du får använda din problemlösningsförmåga. Du har en god förmåga att förstå konsekvenser av olika lösningsförslag och hittar den mest effektiva lösningen.

Vi söker dig som

• Har grundläggande kunskaper i Outlook

• Har tidigare erfarenhet av att jobba med service eller kundservice

• Är serviceinriktad och sätter kunden i centrum

• Kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift

Det är meriterande om du har:

• B-körkort

• Intresse för fastighetsbranschen

• Tidigare erfarenhet av arbete på larmcentral eller åtgärdscentral

• Pratar engelska eller annat andra språk

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du som söker är stresstålig, arbetsvillig och att du har en stor personlig mognad. Du är serviceinriktad och sätter alltid kunden i centrum. Då du kommer att jobba själv på ditt pass i åtgärdscentralen är det av största vikt att du kan ta egna beslut och ta ansvar för ditt ärende från start till slut under ditt pass.

Publiceringsdatum
2018-01-14

Övrig information
• Rekrytering sker löpande

Kvalifikationer
• Har du haft ett svenskt b-körkort mer än 2 år?
• Behärskar du svenska språket i tal och skrift?
• Har du arbetet i ett serviceyrke i minst 2 år?
• Är du ostraffad enligt polisens brottsregister?
• Har du gymnasiekompetens?
• Tidigare erfarenhet av arbete på larmcentral eller åtgärdscentral?
• Pratar engelska eller annat andra språk?

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Apcoa

Företag
Apcoa

Adress
Apcoa
Årstaängsvägen 21
11743 Stockholm

Kontorsadress
Årstaängsvägen 21, Stockholm

Jobbnummer
3901762

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Apcoa

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Apcoa: