Servicekoordinator sökes till spännande uppdrag!
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2019-11-19Dina arbetsuppgifterTill en av våra kunder inom offentlig sektor söker vi nu en servicekoordinator till ett spännande uppdrag. I denna roll kommer du att tillhöra avdelningen för verksamhetsservice och arbeta både mot kontoret i Stockholm samt andra kontor på flera olika orter i Sverige. I och med detta förkommer det resor i tjänsten ungefär månadsvis. I rollen arbetar du högt och lågt med stort fokus på internservice. Rollen innefattar bland annat att hjälpa till med interna kontorsflyttar, sköta kontorsbeställningar samt ha kontakt med externa leverantörer. Förutom det har du i denna roll övergripande ansvar för de leverantörsavtal som tillhör verksamhetsservice, och du sköter kontakt och samarbete med dessa leverantörer, till exempel städavtal, möbelavtal, bilavtal och sopavtal. Administrativt arbete kring upphandlingen av dessa avtal kan förekomma, och det är mycket meriterande om du har förståelse för offentliga upphandlingar. Vidare har du ett övergripande fastighetsansvar vilket innebär att du tar emot samt åtgärdar/felanmäler eventuella problem rörande fastigheten.
Vem är du?
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av en liknande roll och stor vana att arbeta serviceinriktat och gärna med ansvar för internservice och fastighet. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom offentlig verksamhet är det mycket meriterande, och har du även koll på hur offentlig upphandling fungerar är även det ett stort plus. Som person bör du vara prestigelös, serviceinriktad, flexibel och lösningsorienterad.
Du erbjuds
Ett uppdrag som servicekoordinator hos en av våra kunder inom offentlig sektor. Uppdraget är på heltid med start så snart som möjligt och löper i första hand i ett år. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd av Jurek men arbeta ute hos vår kund. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du registrerar din ansökan med CV så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Caroline Widgren på
caroline.widgren@jurek.se.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida
www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via email.
Sökord: koordinator, coordinator, kontorsansvarig, projektkoordinator, kontorsassistent, office manager, administratör, administrator
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jurek Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556694-5324),
http://www.jurek.se/ Jobbnummer 4964024
Observera att sista ansökningsdag har passerat.