Servicekoordinator med tekniskt intresse
Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vår kund arbetar inom den marina världen där den största inriktningen är fartyg. De arbetar med att marknadsföra och utveckla produkter och system inom navigation, miljö och säkerhet. Till deras kontor i Henriksdal, Nacka söker de nu en servicekoordinator med start omgående.
Tjänsten
I rollen som servicekoordinator kommer du arbeta självständigt tillsammans med kollegor från andra avdelningar. Du svara på samtal och mail från kunder rörande service och garantiärenden samt arbetar med hantering av fodringar av olika slag. Du kommer även arbeta med en del fakturering, tekniskt stöd samt annan administration. Tjänsten är på heltid med start omgående. Du kommer initialt arbeta som konsult via Placera Personal med förhoppning att gå över i en anställning hos vår kund efter 6 månader.
Publiceringsdatum2018-10-10KvalifikationerFör denna roll söker vi dig som har följande bakgrund:
* Tidigare arbetat med kundsupport / kundservice
* Tidigare erfarenhet av administration
* God systemvana
* Talar och skriver engelska och svenska flytande, då det krävs i rollen
Personligt
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och driven. Du trivs i en miljö där det händer mycket, har en god kommunikativ förmåga samt gillar att ha många processer igång. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd.
Arbetstider/Varaktighet
Heltid, 40 h/v.
Start: Omgående.
Du blir anställd som konsult via Placera Personal med förhoppning att gå över i en anställning hos vår kund efter 6 månader.
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då vi arbetar med ett löpande urval. Välkommen in med din ansökan.
Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.
Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid, 8-17 med flextid 40 h/v. Start: Omgående eller senast om en månad. Du blir anställd som konsult via Placera Personal med förhoppning att gå över i en anställning hos vår kund efter 6 månader.
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKlara Eidhagen
ke@placerapersonal.se 08-586 22 716
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Jobbnummer 4393525
Observera att sista ansökningsdag har passerat.