Serviceinriktade rekryteringsadministratör
Nackademin AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nackademin AB i Solna,
Stockholm,
Uppsala,
Nacka eller i
hela Sverige Nackademin är en av Sveriges största yrkeshögskolor med 26 utbildningar inom områden som design, business, bygg och IT. Nackademin startades för snart 20 år sedan och utbildar idag ca 1 400 studenter årligen. Genom 100-tals företag i vårt nätverk som är engagerade i utbildningarna skräddarsyr vi innehållet tillsammans med branschen baserat på deras kompetensbehov. Läs mer på Nackademin.se.
Inför vår roligaste och mest intensiva period söker vi nu rekryteringsadministratörer till Nackademin. Tjänsten är en timanställning, företrädelsevis heltid, med tillträde så snart som möjligt och avslut i september 2015.
Beskrivning av tjänsten:
Vi erbjuder ett varierande arbete på studentrekryteringen, där huvuduppgifterna innebär att ta emot och hantera inkommande ansökningar samt att ha daglig kontakt med de sökande - våra kunder! Detta gör att du blir ett viktigt ansikte utåt för Nackademin, varför vi gärna ser att du har erfarenhet av att arbeta med kundkontakt. Exempel på andra förekommande arbetsuppgifter kan vara:
• Arbete med registrering och administration i vår studentdatabas
• Delta i och hjälpa till med t.ex. events, tentamenstillfälle och upprop
Vi tror att du är serviceinriktad och har inställningen att service är en viktig del i den relation vi bygger med våra blivande studenter. För att passa i vårt team tror vi att du är framåt, initiativrik och har en positiv attityd. Då arbetet periodvis kan vara stressigt, ser vi gärna att du känner dig bekväm med att behålla lugnet även i dessa situationer.
Arbetet innebär en hel del administrativa uppgifter, vilket kräver att du är noggrann, strukturerad och har ett bra sinne för ordning. Vi vill att du känner dig trygg med att inom givna ramar arbeta självständigt och ta egna initiativ. Tjänsten innebär många kontakter, både interna och externa, därför ser vi som en förutsättning att du är social och duktig på att samarbeta.
Publiceringsdatum2015-04-07KvalifikationerDu har gymnasieexamen och mycket goda kunskaper i det svenska språket, i både tal och skrift. Din datorvana bör vara god, då en stor del av arbetsuppgifterna är datorbaserade. Goda kunskaper i Officepaketet är ett måste. Det är även ett stort plus om du har erfarenhet av tidigare arbete med service och/eller kundkontakt.
Detaljer:
Tjänsten är en timanställning, företrädelsevis heltid, med tillträde i så snart som möjligt och avslut i september 2015. Iintervjuer sker löpande så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid/Deltid
Tjänsten är en timanställning, företrädelsevis heltid, april 2015 - sept 2015.
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duVälkommen med CV och personligt brev.
Ange följande referens när du ansöker: Rekryteringsadministratör
Ansökan kan skickas till e-postadress:
emma.lindgren@nackademin.seFöretagNackademin AB
AdressNackademin AB
Tomtebodavägen 3a
17165 Solna
KontorsadressTomtebodavägen 3a
Solna
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4666000
Jobbnummer 2235707
Observera att sista ansökningsdag har passerat.