Serviceinriktade och tekniska problemlösare sökes!
Barona Human Resource Services AB / Supportteknikerjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Täby eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-06-03Om tjänstenÄr du en hungrig problemlösare som vill utveckla dina tekniska kunskaper i en omväxlande yrkesroll inom IT? Barona söker nu flera första linjens helpdesktekniker till våra kunder i Stockholm.
Dina arbetsuppgifterSom helpdesktekniker är dina främsta arbetsuppgifter att ge support och service i världsklass. Frågorna du möter är av teknisk art och du kommer att ha daglig kontakt med användare via telefon och mail. Exempel på arbetsuppgifter är:
• Registrera ärenden i ärendehanteringssystem
• Support av Windows och Officepaketet
• Support inom nätverk och hårdvara
• Kontakt med andra linjens support och tekniska specialister
KvalifikationerVem är du?
Vi söker dig som är i början av karriären, med stort tekniskt intresse och någon erfarenhet av teknisk support eller ett motsvarande serviceinriktat yrke. Mycket meriterande är att ha studerat IT på gymnasienivå.
Vi ser att du har goda kunskaper inom ett flertal av nedanstående områden: Windows XP/Vista/7/8, Linux och Mac OS X. Vidare är du duktig inom Officepaketet, LAN och nätverk och datorhårdvara.
För att lyckas i rollen som helpdesktekniker är det absolut viktigaste din inställning. Du är en läraktig, positiv och öppen person som har lätt för att kommunicera, ställa om och hantera stress. Du älskar att göra kunden nöjd, delar med dig av dina kunskaper och är en naturlig problemlösare. För att lyckas i rollen ser vi att du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Barona strävar efter mångfald och jämställdhet i personalgruppen och välkomnar därför både kvinnliga och manliga sökande.
Om arbetsgivaren:
Vår kund har ambitionen att skapa värde för slutkunden samt genom kvalificering och kvalitetssäkring genom hela verksamheten.
• Öka kundnöjdheten och lojaliteten, genom att skapa en transparent kundupplevelse genom tekniken, tjänsterna och upplevelsen
• Tillgodose konkurrenskraftiga insatser, genom förenkling av insatser, ledtider och transformera kunder och lösningar i förnyelse på kvalificerat och kostnadseffektivt sätt
För att utforska möjligheter i kärnverksamheten och erbjuda den skalbarhet över tid som förväntas, är våra samarbeten strategiska och väl definierade och skall för våra kunder kunna kravställas genom samtliga förlopp.
Nyckeltal
• Bildat 2009
• Antalet medarbetare 50 (februari 2016)
Hur du ansöker:
Du söker denna tjänst via CV databas på barona.se.
Vid frågor kan du kontakta oss på 08-52520500 eller på e-post
info@barona.seOm Barona:
Barona är ett internationellt bemannings- och rekryteringsföretag vars ambition är att utveckla och förenkla rekryteringsprocessen. Vi erbjuder våra kunder unika bemannings-, rekryterings- och HR-lösningar. Barona Sverige är en del av Barona Group som etablerades i Finland för 15 år sedan och idag finns även i Norge, Danmark, Polen, Ryssland, Estland och Spanien. 2015 skapade vår verksamhet drygt 14 000 nya jobb och omsatte 250 miljoner euro. Barona erbjuder sina konsulter arbetsmöjligheter i alla situationer i arbetslivet och du som arbetssökande når arbetsgivare runt om i hela Europa.
Läs mer här:
http://barona.se/om-oss/Sökord:
Barona; it-support ;helpdesk ; servicedesk ; noc ;support ; data ;office
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningSå ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-30
Ange följande referens när du ansöker: ID:1240
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohny Ekvall 08-525 205 03
FöretagBarona Human Resource Services AB
AdressBarona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm
KontorsadressKlarabergsviadukten 63 11164 Stockholm
Jobbnummer 2885933
Observera att sista ansökningsdag har passerat.