Serviceinriktade administratör till Trafikverket
Randstad Solutions AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad Solutions AB i Solna,
Stockholm,
Järfälla,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Serviceinriktade administratör till Trafikverket
Är du i början på din karriär inom offentlig sektor, service, kontor och administration. Då är detta tjänsten för dig!
Teamet
Tillsammans med ditt team kommer du utföra administrativa uppgifter där det är meriterande med goda kunskaper i kartläsning, det kan till exempel vara handläggning av kartmaterial, protokoll och tillstånd. Vi ser det även som meriterande att du kan arbeta strukturerat och hantera flera uppgifter parallellt.
Du är
Serviceinriktad och strävar ständigt efter förbättring. Du gillar att ha ordning och reda runt dig, vara med och arbeta efter ett väl strukturerat arbetssätt, du gillar att ha kontakt med människor, kollegor och kunder via telefon och mail. Viktigaste av allt är allt du gillar att hantera flera ärende i taget.
Publiceringsdatum2017-10-12Dina arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer bestå av olika delar i ärendehantering, bevaka ärendestatus, ta emot inkommande samtal, enklarare fakturering och diarieföring. Handläggningen omfattar begäran av handlingar exempelvis kartmaterial, protokoll och tillstånd ifrån kund.
Exempelvis
• Handläggaren beställer och följer upp besiktningsutlåtande från Trafikverkets distrikt.
• Fakturering av ledningsärende sker när ärendet är anmält klart från kund
• Handläggning av ledningsärende sker via Trafikverkets ärendehanteringssystemet.
• Registrerade och nyregistrerade handlingar kontrolleras av handläggare och eventuella kor-regeringar sker innan ärendet stängs och skickas för avslut och arkivering hos Trafikverkets diarium.
Kvalifikationer• God kunskap i svenska språket både skriftligt och muntligt
• Lägst gymnasieutbildning
• Erfarenhet av arbete i olika IT-system
Meriterande men inget krav
• W3D3 (ärendehanteringssystem)
• Microsoft Office (Excel, Word, OneNote, Outlook)
• NVDB (nationell vägdatabank)
• Stigfinnaren (Trafikverks specifikt system)
• Google maps (Sökverktyg)
• CDI Invoice (fakturering)
Du får
Tjänsten inleds med 3 veckors utbildning
Bra arbetsmiljö och kollegor
Arbetsgivare: Randstad
Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid med traditionella arbetstider
Sista dag att ansöka är 2017-10-20 observera att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så ansök gärna redan idag.
För information: Kontakta Amy Gudjonsson, på
amy.gudjonsson@randstad.se observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, ansök på
www.randstad.seRandstad som arbetsgivare
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-10
Ange följande referens när du ansöker: 201087363
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmy Gudjonsson
amy.gudjonsson@randstad.seFöretagRandstad Solutions AB
AdressRandstad Solutions AB
Regeringsgatan 65
10724 Stockholm
KontorsadressRegeringsgatan 65, 107 24 Stockholm
Jobbnummer 3747814
Observera att sista ansökningsdag har passerat.