Serviceinriktad receptionist/växeltelefonist till Carrier
SW / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SW i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet ifrån ett kundorienterat arbete och trivs i en tjänst där du blir företagets ansikte utåt? Vi på SW söker en receptionist och växeltelefonist till vår kund Carrier. Carrier Corporation är ledande leverantör av värme, ventilation, luftkonditionering och kyla (HVAC) system, komponenter, styrutrustningar och tjänster för bostäder, kontors-, industri- och transportapplikationer och storköksutrustning.Det är ett dotterbolag till United Technologies Corporation (UTC)?. Bolaget har huvudkontor i Göteborg och kontor i Stockholm och Malmö. Vi arbetar genom ett rikstäckande återförsäljarnät i Sverige och distributörer i Norge. I storstadsregionerna i Sverige arbetar vi även med egen direktförsäljning och serviceverksamhet.
Tjänstebeskrivning
I tjänsten som receptionist/växeltelefonist fungerar du som spindeln i nätet på arbetsplatsen. På ett professionellt och tillmötesgående sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du har hand om växeln och kopplar vidare samtalen till rätt person inom organisationen.
I rollen ingår att ge intern service, vilket bland annat kan innebära posthantering, administration, beställning av kontorsmaterial samt ansvara för de gemensamma utrymmen som konferens- och mötesrum.
Vem är du?
För att trivas på denna tjänst tror vi att du är professionell, utåtriktad och har en hög ansvarskänsla. Du har en avslutad gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet ifrån service, med fördel receptionistarbete. Du kommer arbeta mycket i Outlook och MS Office, särskilt Excel där din noggrannhet och förmåga att strukturera kommer väl till användning. Då engelska är koncernspråk känner du dig trygg att använda det i både tal och skrift, övrigt språk är svenska. Kan du franska är det meriterande. Du bemöter varje person på ett vänligt och trevligt sätt och din styrka ligger i service. Vidare är du en glad, pålitlig och positiv person sprider glädje och energi runt dig.
Övrig information
Tjänsten är ett konsultuppdrag med anställning hos SW in Scandinavia AB. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson på 031-333 54 81 eller på
frida.johansson@sw.seKonsult hos SW
Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och rabatt på gymkort. Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär.
SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.
Läs mer på
www.sw.se (
http://www.sw.se/) och gilla oss på Facebook (
http://www.facebook.com/StudentWorkers)!Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-09-05Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Johansson Telefonnummer: 031-333 54 81 Mob: 0766-47 16 51
FöretagSW
AdressSW
Kungsgatan 48 A
41115 Göteborg
KontorsadressKungsgatan 48 A, Göteborg
Jobbnummer 3679277
Observera att sista ansökningsdag har passerat.