Serviceinriktad provisionsadministratör

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker en provisionsadministratör som har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter till vår kund, de erbjuder fast och mobiltelefoni samt internet - och datatjänster. Tillsammans med ett provisionsteam kommer du att ansvara för arbetet som rör provisioner till externa säljkanaler och till viss del de interna. Arbetet sker på företagets kontor i Kista utanför Stockholm.

I rollen som provisionsadministratör kommer du jobba med att administrera utbetalningar, utredningar och ha kontakt med företagets återförsäljare, både via telefon och mail för att svara på frågor relaterat till provisionsutbetalningar. Du kommer jobba självständigt med att söka information, både i systemet och internt på kontoret. Tillsammans med det ordinarie provisionsteamet kommer du ansvara för det dagliga arbetet som rör provisioner till externa säljkanaler och till en viss del de interna.

Vi letar efter dig som är en lagspelare med kommunikativa förmåga som med lätthet kan du sätta in dig i nya datorsystem. Du är ansvarsfull, noggrann och drivs av att ge service till interna som externa funktioner samt försäljare. Du gillar att samarbeta med andra samtidigt som du självständigt kan söka information och hitta lösningar för att arbetet ska gå framåt. Du ska ha tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter, gärna i en säljmiljö där tempot är högt, dynamiskt och omväxlande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och kanske är det just dig vi letar efter!

Låter detta intressant? Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Publiceringsdatum
2018-09-25

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst 3-4 års erfarenhet av administrativa uppgifter
• Systemvana
• Erfarenhet av att arbeta med Excel och olika informationskällor
• Goda kunskaper om Excel samt Filter, Pivot och Vlookup

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid. Konsultuppdrag till årsskiftet med mycket god chans till förlängning.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en serviceinriktad lagspelare som har erfarenhet av administrativa uppgifter? Vill du jobba med administration i en miljö där du får använda din kommunikativa förmåga? Läs då vidare!

Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30438 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-24
Ange följande referens när du ansöker: 30438
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4365947

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: