Serviceinriktad kassapersonal till Storbank
SJR / Butikssäljarjobb / Nyköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR i Nyköping,
Norrköping,
Katrineholm,
Södertälje,
Botkyrka eller i
hela Sverige SJR söker kundservicemedarbetare/kassapersonal till spännande uppdrag hos vår kund som är en storbank. Vi söker nu en serviceinriktade och engagerad medarbetare som främst kommer att möta och serva de kunder som besöker kontoren. Kontoret som vi söker till nu är beläget i Nyköping. Tjänsten är start omgående och 6 månader framåt med chans till förlängning.
Vem är du?
Vi söker dig som vill få mer erfarenhet inom bank och finans och ser det som en spännande utmaning att vara kundtjänstansvarig på kontoret. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att möta och serva de kunder som besöker kontoren eller kontaktar banken vi mejl och telefon. Arbetet innebär även att självständigt sköta kassa- och kundtjänstrutinerna, vara ansvarig för lokalen och hantera enklare privatärenden. För att passa rollen som kundservicemedarbetare är du intresserad av kundmöten och affärer. Du är en utpräglad servicemänniska och sätter alltid kunden i första hand.
Publiceringsdatum2018-01-04KvalifikationerVi tror att du är nyexaminerad från högskola/universitet med inriktning ekonomi. Du har erfarenhet av att ha arbetat med service sedan tidigare.Du har hög social kompetens och god kommunikationsförmåga. Du är lyhörd och duktig på att bemöta olika personligheter och att anpassa budskapet efter mottagaren. Stor vikt läggs även vid din personlighet då det är viktigt att du har en positiv attityd, god samarbetsförmåga och helt enkelt gillar att ha kul på jobbet. Sammantaget söker vi dig med hög servicenivå och en härlig inställning!
Har du SwedSec-licens är det också meriterande. Det är viktigt att du är flytande i Engelska och svenska, i både tal och skrift.
Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emma Levin, 08-407 55 70.
Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.
Om företagetSJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Levin
emma.levin@sjr.se Telefonnummer: 08-407 55 70 Mob: 076-647 16 65
FöretagSJR
AdressSJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20, Stockholm
Jobbnummer 3885923
Observera att sista ansökningsdag har passerat.